BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Maajoukkue

Maajoukkue (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: zafman
This Post:
00
5324.158 in reply to 5324.157
Date: 6/27/2009 4:35:57 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Kyllä täällä roikutaan ja monologia tarpeen vaatiessa kirjoitellaan. Ei ole mitään väärää siinä, että ehdottaa tai kirjottaa omista ajatuksistaan/käsityksistään pelistä. Kyseleminen ja erilaisten näkökantojen esiintuominen edistää vaan tämän pelin oppimisessa, joten rohkeasti vaan tekstiä keskusteluihin.

Muistuttaisin vielä logokisasta, jonka esimmäinen vaihe päättyy huomenna klo 18. Edelleen vasta 2 ehdotusta on olemassa.

From: zafman
This Post:
00
5324.159 in reply to 5324.158
Date: 6/28/2009 3:34:50 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
No niin. Näyttää siis siltä, että tuosta logokilpailusta tullut mitään. Tekstiä tuli äänestyspuuhun numeroiden sijaan ja kaikissa suunta oli aika selkeä. Oikean maajoukkueen logon käyttöä en puolla juurikin mahdollisten tekijänoikeuskiemuroiden takia.

Ehdotuksia logon sisällöstä ja tekijästä otetaan vastan. Samalla kyllä voi tuon bannerinkin vaihtaa yhdenmukaiseksi tyyliltään. Minä en ideointiin ja tekijän etsintään enää tämän enempää ala aikaa ja vaivaa käyttämään. Voin kyllä sitten aikanaan olla yhteyksissä mahdolliseksi hyväksi havaittuun tekijään. En vaan usko että tästäkään mitään tulee.

-zafman

From: zafman

This Post:
00
5324.161 in reply to 5324.160
Date: 6/28/2009 3:42:44 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
No olisi ihan kiva olla joku idea jota voisi esittää. Itsellä ei mitään ideaa ole.

From: zafman

This Post:
00
5324.163 in reply to 5324.162
Date: 6/28/2009 3:52:10 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Ideana että logossa olisi suden pää ja teksti basketball Finland sekä väreissä näkyisi tuo sinivalkoisuus? En välttämättä pelkälle päälle lämpeä, mutta jo siiden laittaisi koko suden niin voisi olla ihan toteutuskelpoinen.

Last edited by zafman at 6/28/2009 3:52:41 PM

This Post:
00
5324.165 in reply to 5324.164
Date: 6/28/2009 4:04:16 PM
Overall Posts Rated:
182182
Susi sekä sudenpentu voisi olla kyllä hyvä idea mielestäni aiheeksi.
Esim. Kroatialla (Hrvatska) hyvin toteutettu yhdenmukaisuus jota hain kommentillani aikaisemmin, maajoukkueella ja U21:lla, bannerit ja logot. Loistavasti myös toteutettu tärkeä punaruutusysteemi joka erittäin tärkeä heille, maan lipusta.

!zazhigai!
From: zafman
This Post:
00
5324.167 in reply to 5324.166
Date: 7/6/2009 2:49:55 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Hiphei hurraa 100 managerin osoitus suosiosta tai epäsuosiosta on saavutettu. Katsotaan josko tuo toinen sata tuohon saataisiin pestin aikana.

Kysymys niille, jotka eivät pidä miten olen toiminut:
Missä olen mennyt metsään? Miksi en herätä luottamusta? Tunnen kuitenkin olevani jossain määrin "palveluammatissa" ja nyt minulla on 37 vastustajaa. Rohkeasti vaan kritiikkiä missä kusee ja mättää.

Käyttäkää ääntänne kun siihen on teille suotu oikeus.
zafman

Last edited by zafman at 7/6/2009 2:50:10 PM

From: zafman
This Post:
00
5324.168 in reply to 5324.167
Date: 7/6/2009 5:57:58 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Herätyys!

Täällä ei kovin kovaa liikettä ole, joten tarjoan vaihtoehtoa. Irkkaaville ihmisille on tarjolla interaktiivinen vaihtoehto tuolla quakenetin puolella kanavalla #buzzerbeater jonne kaikki ovat tervetulleita. Suomalaisista bb managereista ainakin minä, NaiCou ja justme käyvät siellä ja lisäksi kuulemma ainakin joitakin usan ihmemiehiä :) sen lisäksi mun kanssa voi jutella queryssä sekä IRCnetissä että quakella. Rohkeasti vaan.

Nyt hyvät ihmiset reaktioita ja keskusteluita, rikotaan stereotypiat ja osoitetaan, että suomalainen mies osaa puhua siinä missä pussatakin. Kaikki suomalaiset bb:n naismanagerit voisivat sanoa: -Hep! , tähän puuhun jos teitä on olemassa :)

Omaksi viihdykkeeksi näitä täällä taidan kirjoitella (joo ja kyllä tiedän että teitä hiljaisia lukijoita riittää, kun on jo 100 ääntä annettu). Kaipaan oikeasti sitä palautetta ja kritiikkiä, jotta tästä hommasta oikeasti saadaan kaikki teho ja hyöty irti.

Maajoukkueen tilasta sitten seuraavaksi.
Jos olette yhtään seurannut näitä kirjoituksiani niin tiedätte kohtuu hyvin asioista. Nyt valoitan hieman lisää tästä niin hohtoisesta pestistä. Kommunikaatio mj-miesten managereihin on kohtuu heikkoa. Kaikki aloitteet tarvii tulla tältä suunnalta ja useimmiten mj-miehet on joukkueeseensa kirkkaasti parhaita pelaajia, josta seuraa heidä ylipeluutus-> huonot pelikunnot, jotka eivät palvele maajoukkuetta. Harvat managerit ajattelevat maajoukkueen etua ja ne jotka näin tekevät ISO KIITOS heille. Kiitos bb:n treeninopeuksien eron takakentällä on edelleen pahoja puutteitta (omasta kokemuksesta tämän totean, kun olen Retua treenannut 5 kautta joka on noin tuplasti hyvän sisäpelaajan treeniin verrattuna) ja sen lisäksi uusien managereiden, joilla ei ole sitä kokemusta mitä treenata kenellekin menee moni potentiaalinen mj-mies hukkaan.
Joten uudet managerit jos epäilette omaavan 18/19v mahdollisesti lahjakkaan miehen, niin laittakaa BB-postia joko minulle tai oldtimerille (oldtimer otin vapauden luvata sun puolesta apua näille uusille managereille maajoukkuieden hyväksi). Myös kaikki vanhemmat managerit, jotka saatte kaverinne houkuteltua pelin pariin velvoitan teidät opastamaan ja ohjeistamaan heitä niin oman joukkueensa ja ehkä maajoukkueen edun nimissä. Jakakaa kokemuksenne pelistä!

Kaipaan edelleen lisää taustavoimia ja apua toimissani, joten älkää epäilkö sitä tarjota! Tahtoisin etenkin kiittää Murfieldiä hänen kavenrinsa Lazzen sekä hänen keräämänsä datan tuomisesta maajoukkueen käyttöön.

Sitten pala realistisuutta. EM-kisapaikka on käytännössä menetetty. Valitettavasti ottelu-ohjelma ei ollut tällä kertaa suosiollinen ja tein myös itse taktisia virheitä. Minusta jatkopaikka vaati joko Ranskan tai Hollannin voittamisen ja molemmille hävittiin. Saldo on nyt 2-2 ja edellä Ranska 4-0, Hollanti sekä Belgia 3-1 ja lisäksi Ukraina ja Makedonia on 2-2 saldossa.

BB päihittää Ht:n 100-0,
zafman

Advertisement