Tänään palattu Suomeen. Olipahan muuten shokki kun astui lentokentän ovista ulos, siinähän meinasi tulla oikein sydänkohtaus! Oli kyllä sen verran kylmempi mihin oli tottunut! ;)
Vielä sen verran Brysselistä, että pidennetyssä viikonlopussa ehtii oikein mainiosti nähdä ja kokea kyseisen kaupungin oikein mainiosti. Interrailiä kaiketi harrastetaan vielä, mutta uskoisin sen hieman muuttuneen vuosien saatossa. Nykyään, kun noita luotijunia kulkee ristiin rastiin Länsi-Euroopassa! VR myy jonkin laista interrail lippupakettia, jos en väärin tiedä, että eikun reppu selkään ja raiteille! Sen tiedän varmasti, että Eurolines bussiyhtiö myy 15 päivän lippuja, joilla saa matkata kuinka paljon tahansa. Vaihtoehto tämäkin, halvemmaksi ainakin pitäisi tulla. Itse käyn testaamassa marraskuun puolessa välissä juuri kyseistä linjaa :D
Ehkä sitten voisi mennä itse asiaan? Aluksi, tervetuloa mukaan kirjoittelemaan tänne abe1234! Lisä seura kelpaa aina =)
Vahvistuksiin on mahdollisuudet, mutta maltilla etsitään sitä oikeaa. Jos ei tärppää, niin satsataan sitten ensi vuonna. Eli varaan itselleni ensivuoden nousutiketin! Seuraava vuosi on näköjään menossa paapoolle ja sitten kolmas abbysille. Muut, jos luette tätä, teidän on ihan turha vähään aikaan suunnitella nousua, joten keksikää jotain muuta ;)
Valmentajista itselläni on sen verran kokemusta, että että... Tällä hetkellä pelaajat treenaavat kutos tasoisen valmentajan alaisena. Sitä ennen minulla oli seiska. Eroa noilla kahdella mielestäni ei ole juuri nimeksikään, muutama poppi kaudessa. Mitä sitten tulee taas vitoseen, niin se kyllä mielestäni taas kalpenee jotenkin seiskalle, mutta kutosen kanssa ei ole kovin suurta eroa. Valmentajan taso riippuu kyllä aika lailla siitä, mitä laittaa tavoitteeksi. Jos haluat treenauttaa pelaajan U21:seen niin vähänkään heikommista lähtötaidoista melkein tarvitsee kutosen, olenko oikeassa paapoo? En tiedä millä sinä treenasit? Jos puolestaaan ei ole niin kovia tavoitteita, niin mielestäni 5 riittää oikein hyvin. Se tulee halvemmaksi ja osto hinnat pysyvät kohtalaisen matalalla palkkatasossa noin 20 000, verrattuna vaikka kutoseen tai seiskaan. Korjatkaa jos olen väärässä, näkemykset ovat omiani! Katsoppa huomasin, että olit treenaillu kutos valkulla =)
Sun joukkueen tilasta ei ole kyllä paljoa lisättävää, mitä paapoo sano. Nyt kun vielä sait hankittua vähän korinalus voimaa, niin kyllä parin kauden kolemen kauden kuluttua pitäisi olla täysi mahdollisuus nousta ylöspäin! Erityisesti kun hankkii pari täsmävahvistusta.
Suhde korikseen on ollut kaksijakoinen omalla kohdalla. Aloitin pallon pomputtamisen ekalla luokalla ja jatkoin sitä kymmenen vuotta. Tämän jälkeen innostus lopahti melkein kuin seinään, suurin syy tähän oli sen hetken valmentaja. Itseluottamus katosi ja se oli siinä. Muutaman kauden jälkeen tuosta into oli kasvanu sen verran, että palailin pelailemaan miesten alasarjoihin. Siellä jatkan vieläkin ja toivottavasti mahdollisimman pitkään! Koris tauon aikana kyllä muuta tuli harrastettua ja hyvinkin menestyksekkäästikkin... Harmi vaan kun jonkinlainen "tuntematon syy aka. loukkaantuminen" tuhosi sen polun =( samalla linjalla paapoon kanssa mennään, haluan pysytellä anonyyminä!
Abe mistä tiedät, että oot minua aika paljon nuorempi? ;)
Itseasiassa minunkin piti lähteä jenkkilään vaihtoon ja sitä kautta pelaamaan korista sinne. Jostakin kumman syystä en sitten koskaan lähtenyt... Asia jota olen katunut monesti!!! NBAtä seurailen kohtalaisen aktiivisesti! Pelejä tulee katottua vähän vähemmän, mutta tilastoja ja highlightteja tulee katottua! Yliopistokoripallo on käytännössä jäänyt kokonaan taka-alalle! Syytä en tiedä :D Onkos NBA:ssa teillä joku tietty pelaaja mitä seuraatte/kannustatte vai meettekö joukkueen perässä?