Sådan 52 point af Alessandro Virgilio og en finale plads!
Fuldstændig vild sæson af holdet, og langt over forventet. En plads i DBL vil være som en drøm for holdet, men tror at kampen mod LynLyd, bliver næsten umulig! Inden jeg startede op med dette spil andede jeg stort set intet om Basketball!
Det var sgu ikke så få point af én spiller! Det vil jeg helst ikke have, at han laver mod mig.
Selv har jeg heller aldrig vidst noget om basket selvom jeg en gang spillede det i et års tid. Havde dog hverken talentet eller fornemmelsen for spillet. Nu ligger jeg så i finaleserien for anden sæson i træk og med en sejr kan jeg opnå min anden oprykning i træk og dermed oprykning til den øverste division i DK - ikke dårligt.
Jeg ser frem til de to-tre kampe, som jeg tror bliver ganske tætte. Det er værd at bemærke, at RS, efter Wagners tidlige exit, er det hold i 'de rå 8', der har den klart bedste holdånd efter alle andre hold fik spillet crunchtime, så det bliver bestemt ingen walkover for mine drenge.
Hjemmebanefordelen tilfalder dog mig, og det forpligter selvfølgelig. Så jeg vil skam gøre alt hvad jeg kan for at sikre mig sejren og oprykningen. Desværre kan jeg dog ikke være online til at se nogen af kampene...