Pushen voor een supporter schap, zou leuk zijn maar je kan niet iemand dwingen om financiele middelen in te zetten die hij niet heeft en dat dan alleen met doel om in Oranje Boven te mogen posten??
Volkomen mee eens. Pushen op Supporter te kopen lijkt me niet echt eerlijk. Nogmaals, we moeten niet in iemands portemonnee willen/kunnen kijken, dat zou de wereld er niet leuker op maken. Maar wie zegt dat je dit niet mag laten meetellen in jouw stem?
Ik persoonlijk zou dat ook niet doen, ik vind openbaarheid van zaken belangrijk en als iemand als BC besluit om zich in een gesloten forum te verbergen vind ik dat jammer en demotiverend....
Mag ik vragen waarom je dit demotiverend vindt? Het lijkt me alleen maar een teken van motivatie. Hij wil het land behoeden voor een groter probleem: namelijk dat de tegenstander de tactiek te weten komt. En bekijk het eens vanaf de andere kant. Als Kaleba (evt in overleg met Arsjitekt) besluit om een extern forum te openen, wat is er dan zo erg om je daar te registreren en alsnog over alles mee te kunnen praten, ZONDER te betalen?
@LA 3PK: Vermoeidheid? Dat woord kennen we hier helaas niet...
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.