Ja maar als ik jou was zou ik je prijzen eerst wat hoger doen joh! Maar dat ben ik, bij mij kom je niet voor een dubbeltje op de eerste rang, geen club van het volk he;) Op dit moment heb je wel genoeg plaatsen denk ik. Ik denk dat ik het hier ook lang mee uithoudt, alleen bij uitverkochte huizen mis je inkomsten. Maar ik hou dus ook wel van een prijsbuffertje. Als ik jou was zou ik je luxury boxes ook ff naar 750 knallen ofzo en je courtside naar 100 en je lower tier naar 40: zoals ik zei uitverkocht is geld mislopen;)
Mja, feitelijk heb je daar gelijk in.
Ik vind dat grote stadion alleen wel geinig, dus misschien ga ik wel door voor de grootste :)
Heb voor januari de prijzen wat omhoog gedaan omdat ik altijd volle bak had.
Verlies ik de eerste pot van januari, gevolg is een gigantische klap omlaag.
Daarna dus weer wat goedkoper gemaakt, ook omdat er weer een uitbouw was.
Aangezien dat ik toen dus weer alles gewonnen had zat ik in Februari dus weer tegen volle bak te hikken..
Die balans zoeken valt sowieso al niet erg mee geloof ik, maar aangezien ik continue blijf bouwen wordt het er niet gemakkelijker op. ;)
Maar zoals ik schreef, groot stadion vind ik vooralsnog grappig dus is er goeie kans dat ik nog een beetje door ga :)
Het lijkt inderdaad dat PO matches een boost in attendance heeft, maar als ik me goed herinner had JuicePats aangegeven dat zoiets niet van toepassing is. Jouw arena is trouwens groter dan menig DBAer, als ik jou was zou ik proberen te promoveren.
Promoveren is wellicht niet slim aangezien ik nu nog volle bak scoor aangezien ik heel wat tegenstanders met tie kan pakken.
Zoals ik hierboven al aan gaf hakt een verliespartij er wellicht flink in en in een hogere divisie is de kans op verlies natuurlijk ook groter :)
Ik heb onze kampioen van vorig seizoen de eerste weken zitten volgen en volgens mij had ie na 6 weken nog niet 1 pot gewonnen.
Als ik dan mee neem dat hij mij zonder enig probleem wist te verslaan heb ik zo het vermoeden dat ik het niet beter ga doen dan hem, al kan het natuurlijk best zijn dat ie gewoon pech heeft met zijn leage.
Ach, we zien wel...
Als ik kampioen kan worden ben ik bang dat mijn eergevoel het toch niet toe staat om express te gaan verliezen :P
In ieder geval dank voor je steun :)