Jo únicament ho deia pq em pensava q es seguien les regles del BB com en la lliga regular. Com q no sabia les regles d classificació de la Copa CAT, doncs m’estrenyava molt veure la classificació així… Ara be, tmpoc em pareix malament aqestes mesures pq hi hagi la major motivació possible en la competició!
I res, tmbé dir q al final de temporada deixaré la Copa CAT, ja q no hi veig cap tipus d’implicació per “la majoria” dels equips. Encara q es posin mesures xq la gent jugui els seus partits (q em sembla perfecte), trobo q quan decideixes apuntar-te a la Copa, és pq t’interessa implicar-te mb ella; i molts pareix q nomes ho fan x jugar els seus amistosos, i no es molesten ni de mirar el fil ni les classificacions.
Suposo q d’aquí unes temporades, hi haurà una millor estructura i l’entorn de la Copa Catalunya serà bastant millor en quan a implicació i potser sí deicideixi apuntar-m’hi. I això q quan vaig veure q existia no ho vaig dubtar en participar i hi estava molt il·lusionat
PD: i repetesc q tot ho vaig fer xq no sabia el criteri x fer les classificacions ;)
Salut!