IOW har 4-1 mot mig i slutspel, 14-4 i serien, där mina segrar kommit säsong 34,24, sen före säsong 20...
Onekligen talar det mesta för att IOW tar detta. Solida spelare på varje position, bättre lagbetyg och troligen lite bättre eller samma Ent. Jag vågade inte satsa lugn i semin mot Skene, vilket troligen hade räckt ändå... men men. Nu är det final och det ska spelas om det!
Vi går ut med en ny defensivtaktik i första finalen, Bordas har inte duschat på en vecka och placeras under egen korg. Vi hoppas det förvirrar och förskräcker Kinesen från att gå inside. På Outside kommmer kampsporttränandet få bevisa färg. Förhoppningsvis röd färg i form av blod, uppblandat med en del saltvatten(tårar) från IOW-spelarna. Det återstår då bara att skjuta grotekst lång treor för Finnen, vilket vi inte riktigt har ett försvar mot, förutom att spela med lite ovala bollar.
Offensivt kommer Liebling-owich att köra sina cross-overs så anklarna ryker på den ena försvararen efter den andra.
På bänken kommer vi hålla show genom spontana striptease-akter från alla, spelare, tränare och PR-shefen. Det ryktas om att klubben köpt in nya mankinis som matchställ...
Se till att köpa biljetter eller köp hem evenemanget på Pay-Per-View! Ring 1-800-balls-of-entertainment för att säkra din plats!