BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Grootste Stadion Top 10 Nederland

Grootste Stadion Top 10 Nederland

Set priority
Show messages by
This Post:
00
25584.173 in reply to 25584.172
Date: 2/11/2009 11:07:25 AM
Overall Posts Rated:
00
Zeker wel maar heb ook al beetje berekend dat het vaak niet beter wordt qua $$$ met lagere prijzen. Moet je een hoop extra arme zieltjes zien te winnen;) Toch netjes dat je zoveel fans binnen hebt gehad!

This Post:
00
25584.174 in reply to 25584.173
Date: 2/11/2009 5:41:19 PM
Overall Posts Rated:
00
Zoiets had ik ook al gedacht.

Als je van 800 naar 600 gaat, dan moet je wel 33% meer bezoekers binnen krijgen.
Ik had geloof ik een hele tijd geleden 10 bezoekers, na het verlagen van de prijs ging dat amper genoeg omhoog om er iets aan te verdienen.
Als ik nu van 600 naar het minimum zou gaan, dan moet ik 50% extra toeschouwers pakken om break-even te gaan.
Dat schiet niet erg op, zeker niet als je de plaatsen daaronder niet eens vol krijgt aaangezien je dan toch toeschouwers af snoept van die zitjes.

Daarom ben ik destijds niet verder gegaan dan het verlagen van die prijs.
Ik zal wellicht de eerste seizoenen ook geen vip plaatsen bij bouwen, ik wacht liever dat die vol zitten voordat ik daar verder ga :)
Ik probeer liever met wat meer staanplaatsen enzo.

Trouwens een vraagje.
Is het zo dat je toeschouwersaantallen in de PO's hoger zijn dan normaal?
Lijkt me op zich logisch natuurlijk omdat het een pot is tegen een sterke ploeg, tevens speelde ik natuurlijk tegen de ploeg die te boek staat als mijn rivaal.

Heb nu dus wel volle bak, maar denk niet dat ik de prijzen omhoog kan gooien voor het volgend seizoen :s

This Post:
00
25584.175 in reply to 25584.174
Date: 2/12/2009 3:21:48 PM
Overall Posts Rated:
00
Ja maar als ik jou was zou ik je prijzen eerst wat hoger doen joh! Maar dat ben ik, bij mij kom je niet voor een dubbeltje op de eerste rang, geen club van het volk he;) Op dit moment heb je wel genoeg plaatsen denk ik. Ik denk dat ik het hier ook lang mee uithoudt, alleen bij uitverkochte huizen mis je inkomsten. Maar ik hou dus ook wel van een prijsbuffertje. Als ik jou was zou ik je luxury boxes ook ff naar 750 knallen ofzo en je courtside naar 100 en je lower tier naar 40: zoals ik zei uitverkocht is geld mislopen;)

Over die PO matches: ik geloof dat er een seizoen geleden ook een discussie was met als antwoord NEE van een BB. Maar ik weet nou niet meer of dit correct is (ja te lui om te zoeken) weet iemand hier meer over?

From: Hero

This Post:
00
25584.176 in reply to 25584.174
Date: 2/13/2009 2:26:01 AM
Overall Posts Rated:
6161
Het lijkt inderdaad dat PO matches een boost in attendance heeft, maar als ik me goed herinner had JuicePats aangegeven dat zoiets niet van toepassing is. Jouw arena is trouwens groter dan menig DBAer, als ik jou was zou ik proberen te promoveren.

Veel succes!

From: Walsberg

To: Hero
This Post:
00
25584.177 in reply to 25584.176
Date: 2/13/2009 7:09:46 PM
Overall Posts Rated:
00
Ja maar als ik jou was zou ik je prijzen eerst wat hoger doen joh! Maar dat ben ik, bij mij kom je niet voor een dubbeltje op de eerste rang, geen club van het volk he;) Op dit moment heb je wel genoeg plaatsen denk ik. Ik denk dat ik het hier ook lang mee uithoudt, alleen bij uitverkochte huizen mis je inkomsten. Maar ik hou dus ook wel van een prijsbuffertje. Als ik jou was zou ik je luxury boxes ook ff naar 750 knallen ofzo en je courtside naar 100 en je lower tier naar 40: zoals ik zei uitverkocht is geld mislopen;)

Mja, feitelijk heb je daar gelijk in.
Ik vind dat grote stadion alleen wel geinig, dus misschien ga ik wel door voor de grootste :)

Heb voor januari de prijzen wat omhoog gedaan omdat ik altijd volle bak had.
Verlies ik de eerste pot van januari, gevolg is een gigantische klap omlaag.
Daarna dus weer wat goedkoper gemaakt, ook omdat er weer een uitbouw was.
Aangezien dat ik toen dus weer alles gewonnen had zat ik in Februari dus weer tegen volle bak te hikken..
Die balans zoeken valt sowieso al niet erg mee geloof ik, maar aangezien ik continue blijf bouwen wordt het er niet gemakkelijker op. ;)

Maar zoals ik schreef, groot stadion vind ik vooralsnog grappig dus is er goeie kans dat ik nog een beetje door ga :)

Het lijkt inderdaad dat PO matches een boost in attendance heeft, maar als ik me goed herinner had JuicePats aangegeven dat zoiets niet van toepassing is. Jouw arena is trouwens groter dan menig DBAer, als ik jou was zou ik proberen te promoveren.

Promoveren is wellicht niet slim aangezien ik nu nog volle bak scoor aangezien ik heel wat tegenstanders met tie kan pakken.
Zoals ik hierboven al aan gaf hakt een verliespartij er wellicht flink in en in een hogere divisie is de kans op verlies natuurlijk ook groter :)
Ik heb onze kampioen van vorig seizoen de eerste weken zitten volgen en volgens mij had ie na 6 weken nog niet 1 pot gewonnen.
Als ik dan mee neem dat hij mij zonder enig probleem wist te verslaan heb ik zo het vermoeden dat ik het niet beter ga doen dan hem, al kan het natuurlijk best zijn dat ie gewoon pech heeft met zijn leage.

Ach, we zien wel...
Als ik kampioen kan worden ben ik bang dat mijn eergevoel het toch niet toe staat om express te gaan verliezen :P

In ieder geval dank voor je steun :)

This Post:
00
25584.178 in reply to 25584.177
Date: 2/15/2009 5:46:36 PM
Overall Posts Rated:
00
Guess what :)

De uitbouw naar 21.000 plaatsen is klaar, dus gooien we er de volgende maar weer tegenaan :)

Aangevraagde verbouwing 4000 Staanplaatsen
0 Zitplaatsen
0 Luxe Zitplaatsen
0 VIP Boxen

Totale verbouwing: 4000 zitplaatsen.
Totale kosten: 800000

De verbouwing zal ongeveer 22 dagen duren.

Hiermee komt mijn bouwval dus op 25.000 plekkies voor de bende liefhebbers van de dorpsclub :P

From: Thijs

This Post:
00
25584.179 in reply to 25584.178
Date: 2/15/2009 5:52:56 PM
Overall Posts Rated:
9292
Respect!! Ik ben benieuwd hoeveel er van gebruikt gaan worden door betalende bezoekers, maar je zult zeker een paar interlands in die bouwval van je kunnen verwachten!

This Post:
00
25584.180 in reply to 25584.178
Date: 2/16/2009 2:41:54 AM
Overall Posts Rated:
22
Netjes! Updated!

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
From: Walsberg

This Post:
00
25584.181 in reply to 25584.179
Date: 2/16/2009 6:53:20 PM
Overall Posts Rated:
00
Respect!! Ik ben benieuwd hoeveel er van gebruikt gaan worden door betalende bezoekers, maar je zult zeker een paar interlands in die bouwval van je kunnen verwachten!

Hoezo interlands??
Hoe werkt dat dan met die dingen??

Als ik interlands in de zaal krijg is het sowieso al waard :))))
Walsberg wat op de kaart zetten in verweggistan :P

This Post:
00
25584.182 in reply to 25584.181
Date: 2/16/2009 7:39:32 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
De grote arena's in Nederland worden gebruikt tijdens thuiswedstrijden van het NT en U21 NT

From: Thijs

This Post:
00
25584.183 in reply to 25584.181
Date: 2/17/2009 1:05:44 AM
Overall Posts Rated:
9292
En omdat het U21 team voor volgend seizoen het U21 EK naar Nederland hebben weten te halen, worden er volgend seizoen ruim 180 interlands in onze stadions gespeeld.... ;) Het levert je verder niets op, behalve de eer!

Advertisement