BuzzerBeater Forums

Sverige - SBBL > Säsong 39

Säsong 39

Set priority
Show messages by
This Post:
00
287681.174 in reply to 287681.173
Date: 9/26/2017 7:24:48 AM
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Den som ändå hade något dugligt på bänken. Kör med 5k spelare som första backup på guardposition för tillfället och lär inte ha pengar till förstärkning heller ...

Då tvingas jag dessutom flytta ned min inside SF som SG i nuläget. Får väl försöka hitta pengar att hitta något vettigt på guardposition så att jag kan ta mig till kval och kanske rentav hänga kvar.

Last edited by Jokehim at 9/26/2017 7:25:38 AM

From: Jokehim

This Post:
00
287681.175 in reply to 287681.174
Date: 9/26/2017 7:31:32 AM
Jokehim Maniacs
SBBL
Overall Posts Rated:
188188
Second Team:
Jokehim Maniacs II
Känns som det bara dröjer längre och längre för varje säsong innan uppdateringar sker. Borde ju vara klart vilka lag som man får möta nästa säsong vid det här laget tycker man. Men bara att hålla ut tills det är klart. Med Wellington, Knätofs, Gladan och Pistonpanters som nykomlingar så lär det inte bli någon lätt utmaning att hålla sig kvar. Har förvisso inte kollat på deras lag men förväntar mig att Gladan och Pistonpanters är åtminstone i nivå med det man presterade när man åkte ut som inte var så illa och Wellington presterar redan sådana betyg att han lär ha mycket goda möjligheter att direkt ta sig till slutspel medan Knätofs är mer svår att gissa styrkan utan att kolla närmare. Kårböle blir väl det femte laget då de hade bäst stats i grundserien och detta styr och inte vilket som hade bäst stats av lagen som torskade i playoff-finalerna (skulle ge Stockholm Steelers platsen i så fall).