Ik denk dat de Suns wel heel veel hebben opgegeven voor CP3 zo, dus betwijfel of het de moeite waard is. Ze waren goed in de bubble, maar dat was maar een kleine sample size. Om te winnen moet je er vol voor gaan, maar ben er niet van overtuigd dat dit het moment was om dat te doen voor de Suns. Het is in de NBA echter wel zo dat de middenmoot de slechtste plek is om te eindigen, beter of kanshebber zijn of onderaan eindigen, dus kan het ergens ook wel begrijpen.
De Bucks doen het beter wat betreft all in gaan; Jrue brengt hun defense naar ongekende hoogte denk ik (ze waren al de beste en nu nog een betere defender erbij, pfoe). Bogdanovic ok een hele mooie add! Ze hebben wel echt veel opgegeven volgens mij, naast de spelers ook 3 first round picks en 2 pick swaps? Jrue is goed, maar het is nou ook weer geen werelds verschil met Bledsoe om dit op te geven, maar wel logisch dat ze zo'n trade maken. Nu de bank nog inderdaad, ze hebben inderdaad wat goeie veteranen nodig, weet niet of ze RoLo houden en daarnaast hebben ze alleen nog Thanasis als sf/big op de bank nu.
Last edited by Jeründerbar at 11/17/2020 3:54:07 AM