In de welkomst tekst vond ik wat foutjes. Heb waarschijnlijk nog niet alles gevonden, maar zag het toevalg toen ik aan het lezen was. Schuin is wat moet zijn, dik is wat er nu staat.
Welkom bij BuzzerBeater, ‘s wereldwerelds beste basketball manager game!
Ik heb al kennis gemaakt met het bestuur van de club, en we zijn er unaniem over eens dat jij er klaar voor bent om de touwtjes in handen te nemen. Je kerels zijn klaar; het stadion is geopend; en de fans kijken al uit naar de eerste wedstrijd. We geloven in jijjou en je vaardigheden om ons naar de top te brengen!
First things first: je moet de spelers die wij voor je hebben uitgezocht eens goed gaan bekijken (gebruik de Selectie link vanaf de Team pagina). We zijn erin geslaagd om een paar goede talenten aan te trekken, maar waarschijnlijk wil je wel een paar grote veranderingen aanbrengen in de kleedkamer.
Het is al bijna tijd voor je eerste wedstrijd, en er zullen er velen volgen. De Wedstrijden pagina (ook te vinden via de Team pagina) laat de wedstrijden zien voor de rest van dit seizoen. Om je tactieken voor een wedstrijd door te geven, kan je op Orders klikken voor één van de volgende wedstrijden in je speelschema.
Kijk wat rond op de site, en maak jezelf thuis. Heb je nog vragen? Ik weet zeker dat veel andere managers je willen helpen. Je kunt het beste het Forum, en het Help Forum hiervoor bezoeken.
Als laatste hebben we je één gratis week [supporterLink]Supporter[/supporterLink] gegevens, zodat je alles kan zien dat BuzzerBeater te bieden heeft. Welkom aan schipboord. We proosten op een succesvol seizoen!