Ja det låter som en bra plan, hade ju varit guld om den lyckats... roligt med lite spel sådär i slutskedet till skillnad mot oss andra som bara blundar o dunkar på
Tack, jag tyckte jag hade tänkt ut det hyfsat smart, men vad hjälpte det. det verkar smartare att blunda och sätta dubbelt så många skott än väntat, som din SF gjorde.

Som jag sa så var det en jäkla otur du hade mot mig, jag kan egentligen bara se ett enda misstag du gjorde, att spela Ferreira i seriematchen mot mig. Det avslöjade att du skulle spela med en inside-kille som SF.
Om du drog den slutsatsen av att Ferreira spelade så gjorde du fel, även om det blev rätt.
Jag tog ut det laget innan jag bestämt hur min taktik i nästa match skulle se ut. Det enda kravet var att jag skulle fylla mina två träningsplatser samtidit som jag minimerade risken för skador på viktiga spelare. det innebar att Vicente var given att få träning och sedan var det hugget som stucket mellan tre andra (Ferreira, Kaldi och Aguilo), att det blev just Ferreira var en ren slump.
För övrigt hade det nog varit Kaldi och inte Ferreira som fick SF-positionen om inte CL 33 spelat där (Kaldi har bättre outside defense och är bättre inside, men å andra sidan är han en sämre distansskytt). synd för mig att du tolkade min uttagning så, även om du säkert hade valt samma taktik ändå...
Lycka till mot 1N nu.
Last edited by chespirito at 3/10/2010 8:12:34 AM