Ik zal realistisch zijn, ik schat onze kansen op de volgende ronde in op 5%, Portugal heeft het 5-voudige aantal spelers, Duitsland het 3-voudige, waarbij beide landen net als wij erg goed georganiseerd zijn! Er zitten amper hyaten in hun lichtingen, dus het enige dat wij kunnen doen is er voor zorgen dat iedereen zo goed mogelijk getraind wordt. Het enige dat een verschil zou kunnen maken is de vorm van spelers, ik ben van plan deze keer veel meer een 'hands-on' approach toe te passen, waarbij ik met de managers van bepalende spelers direct een overeenkomst wil sluiten dat die spelers een plek krijgen, onder de voorwaarde dat ze hun spelers op strong/proficient gaan houden en niet te veel/te weinig minuten laten maken. Zien die managers dat niet zitten, dan zal hun speler niet geselecteerd worden of desnoods verwijderd. (Blessures daargelaten natuurlijk!) Het doel dat wel haalbaar is in mijn ogen, is tijdens seizoen 13 de verliezersronde winnen. (Daar ook een mits, spelers moeten wel juist getraind worden!)