En canvi, tenint en compte només les posicions de B i E, aquí és on el teu rival ha sigut bastant més superior que tu, sobretot l'E.
Possiblement, tot i la qualificació general, hagi mancat DE del teu E, fixa't-hi en els punts per cada 100 tirs, 77,8 a 96,8. Amb el B tres quarts del mateix.
aquests numeros son indicadors d'atac punts per 100 tirs com dius, l'altre atacava per fora i te mes encert en tir exteriors i revolta ataca per dintre i el E no treu bona puntuació en canvi el pivot si. Jo no veig el desequilibri atacant-defensor comparant aquest 77,8-96,8 pq son 2 indicadors d'atac.
Jo crec més que ha estat un partit igualat, entre 2 equips bastant igualats, tot i la diferencia de tàctiques, tothom ha jugat al seu fort i les defenses eren encertades per parar l'atac rival. Als últims segons s'ha decidit i ells han estat més fins
Són indicadors d'atac i de defensa a la vegada, i jo parlava des de l'aspecte defensiu amb aquests números, que si ho tradueixes a les estadístiques s'hi corresponen. Només cal mirar els números de l'E i B de malaysia.
El P d'en ruyrayd és superior a l'altra P, però no tant superior com l'E de l'altre equip al del ruyrayd.
Independentment de la tàctica, aquestes estadístiques et mostren el nivell anotador dels teus jugadors respecte del seus defensors. Estic segur que et podria mostrar molts partits amb tàctiques interiors i millors estadístiques per partit exteriors. Si en busques segur que trobes uns quants.
Aquí un exemple:
Tàctica exterior on els interiors són millors:
(23632260).
N'hi ha molts més segur.
Last edited by dpalom02 at 10/20/2010 1:01:56 PM