BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT - Scrimmage- United States

NT - Scrimmage- United States

Set priority
Show messages by
This Post:
00
27166.18 in reply to 27166.17
Date: 5/6/2008 9:08:43 AM
Overall Posts Rated:
3636
Ik denk dat het heeeel spannend gaat worden en dat ALLE kandidaten een zeer uitgebreid proposal moeten posten zodat de Dutch Community de beste kandidaat kan selecteren (lees: Rijswijker) :)......want ik kijk al uit naar het lezen van de verschillende strategiƫn e.d.

This Post:
00
27166.19 in reply to 27166.16
Date: 5/6/2008 9:17:41 AM
Overall Posts Rated:
22
We hebben de Oranje Boven! ((/BBWeb/Forum/fedoverview.aspx?fedid=9320) fed in het leven geroepen.

Veel dingen over het NT kan je hier niet openbaar op het forum zetten, alle NT managers struinen het af voor een klein beetje informatie.

In deze fed, alleen voor Nederlanders, kunnen de geinteresseerden meedenken over bijvoorbeeld opstelling etc en veel meer informatie vinden en opvragen over bijvoorbeeld spelers en enthusiasm.

Ook al hebben we nog maar buitengewoon weinig Nederlandse supporters, toch is dit iets extras voor iedereen die er wat meer vanaf wilt weten. Het blijft toch jammer dat we over het openbare forum zo weinig informatie kunnen verstrekken.

Verdorie, ik ben geen supporter.
Misschien toch maar eens gaan kijken of ik die bijdrage op kan hoesten zodat ik ook lid kan worden

Echt jammer dat alleen supporters lid kunnen worden, maar natuurlijk begrijpelijk.

Maar laat het zeker geen belemmering worden om je talent spelers aan ons kenbaar te maken! Mailen kan altijd nog via Patjebono of mij.....

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
27166.20 in reply to 27166.18
Date: 5/6/2008 9:19:12 AM
Overall Posts Rated:
00
Dan ga ik me denk ik ook maar verkiesbaar stellen.
Dan valt er in ieder geval wat te lachen :P

Als ik meer dan 0 stemmen krijg zal het me verbazen :)))