Tack, jag tyckte jag hade tänkt ut det hyfsat smart, men vad hjälpte det. det verkar smartare att blunda och sätta dubbelt så många skott än väntat, som din SF gjorde. :D
Tja, vissa coacher kan planera, andra kan tagga sina spelare ;)
Nej men... även om man gör allt rätt så kan det ju ändå alltid bli förlust (och tvärtom såklart), trots allt en del av det som gör spelet värt att spela.
Om du drog den slutsatsen av att Ferreira spelade så gjorde du fel, även om det blev rätt. :)
Som jag sa så hade jag svårt att veta exakt vilken taktik du skulle spela. Jag tyckte ju att en inside-dominant taktik borde vara den du kom med, samtidigt så vet ju du också det och kan analysera vidare o slå till med en RnG mot min 2-3... så att du vilade alla dina inside-killar var nog det som avgjorde mitt beslut. Svårt mot en coach som kan attackera lite hur han vill o dessutom är taktiskt kunnig :|
Men där ser man, då hade jag lite tur innan match o mkt under match. Kul att ha de marginalerna med sig också!
Lycka till mot 1N nu.
Tack det lär behövas... men ska försöka se till så att du åtminstone blev utslagen av mästarna :D