BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
158727.19 in reply to 158727.17
Date: 10/9/2010 3:19:14 AM
Overall Posts Rated:
9494
@ Nick, ik zei al, misschien formuleer ik het een beetje fout, denigrerend was niet helemaal het woord wat ik zocht maar stel je bent 14 heel actief en helaas mag je geen account aanmaken.....Dan zit je dus en dat vind ik persoonlijk jammer. (misschien iets beter zo?)

Dat ik de achterliggende gedachte prima snap moge duidelijk zijn, maar als je echt iedereen er bij wilt betrekken dan zou er misschien wel eens een andere manier van communiceren moeten worden gevonden. Overigens is dit niet een ding waar ik verder lang bij stil wil staan..

Ik wil wel meegeven dat ik van informatie houd ;-) en dat ik (dan ga ik er even vanuit dat Kalebam de nieuwe coach wordt) op elk bericht wat ik naar hem stuurde ten alle tijde netjes antwoord heb gehad. Dit heb ik bij diverse andere personen anders gezien maar misschien was de toon toen al gezet. Kan altijd zo zijn natuurlijk.

Ik ben gewoon een kritisch persoon, maar dat weet iedereen al vrees ik, die wel het beste voor heeft met het NT en laten we er maar vanuit gaan dat we nu allemaal op 0 beginnen en dat we er met zijn alle een fantastisch seizoen van gaan maken.


This Post:
00
158727.20 in reply to 158727.18
Date: 10/9/2010 4:12:04 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Zo, weer ff een paar uurtjes rust kunnen pakken... om even terug te komen op jouw vraag, waarom het mis is gegaan?

Het bleek in de praktijk dat het vooral de managers waren die ook later actief zijn geworden in Oranje Boven dat zij hieraan meededen. Het werd toen een heel erg groot forum qua onderdelen, waarbij ook zo ongeveer de database van het scouten erbij stond. Het was misschien iets te veel in 1 keer. Nu is het scoutings-gedeelte iig afgesloten dus de kans is groter dat het wel gaat lukken.

Er was ook niet heel veel animo voor, na een tijdje kwamen er nog maar 2 mensen kijken. Niet echt de manier om een heel goede discussie te voeren. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat heel veel managers hun interesse zien dalen in het NT/U21 met het verloop van tijd, simpelweg omdat zij niet elke wedstrijd net zo veel gegevens van onze selectie c.q. tegenstander in hun bezit hebben. Het is lastig discussie voeren als de andere partij niet dezelfde/evenveel info heeft, waar de coach en zijn/haar evt. assistent altijd de tegenstander flink bestuderen. Voor de 'casual' manager is het vaak geen optie om hetzelfde te doen en het komt in de praktijk dan regelmatig neer op of het resultaat de community aan staat, niet per se op welke keuzes er gemaakt zijn.

Laten we daarnaast niet vergeten dat ook elke tegenstander zo'n analyse zal doen van Nederland, maakt het extra lastig. Afijn, ik dwaal wat af.

@Snowflake:

Ik snap waar je vandaan komt dat Oranje Boven voor een buitenlandse kennis bekeken kan worden, maar dit is evenzeer mogelijk wanneer er een extern forum komt. Ik denk dat dit zelfs een hogere waarschijnlijkheid heeft bij een extern forum. Bij Oranje Boven zitten over het algemeen veel managers met ervaring, die het spel langer spelen en voor zover ik weet niet gelieerd zijn aan andere landen of NT-coaches. Wanneer allemaal nieuwe managers die men niet kent ook toegang zouden hebben is de kans toch veel meer aanwezig dat hetgene waar jij het over hebt plaatsvindt? We weten in ieder geval dat de fora binnen BB wel goed beschermd zijn, wat we over dat externe forum niet weten. Ik zeg zeer zeker niet dat er wat mis is met nieuwe managers, dat is alleen maar een mooie ontwikkeling, maar die zullen zich in het begin waarschijnlijk niet direct mengen in de discussies omdat ze de (waarschijnlijk) noodzakelijke kennis niet helemaal bezitten.

Op het openbare forum lijkt mij sowieso geen goede optie, je kan teveel prijs geven, over je eigen team, je eigen strategie en je eigen denkproces.

This Post:
00
158727.21 in reply to 158727.20
Date: 10/9/2010 5:40:55 AM
Overall Posts Rated:
204204
Supporter van Buzzerbeater,

Moet je niet worden om:
- het forum van Oranje Boven te kunnen bekijken
- een eventuele discussie te bekijken, kunnen voeren, deze zijn er uitermate weinig
- om de voorlopige opstelling van het NT 6 uur eerder te weten dan dat de wedstrijd aanvangt
- een klein beetje inzicht te krijgen in mijn denkprocessen

Bovenstaand is het niet waard om BB Supporter te worden

BB-Supporter moet je worden als:
- je dit een hele toffe game vind
- je hier heel veel lol uithaalt
- je de BBérs wilt ondersteunen
- je hier financiële ruimte voor hebt.

En dan... kan je als klap op de vuurpijl ook nog op het forum van Oranje Boven!

edit:spelvoudt ;)

Last edited by Arsjitekt at 10/9/2010 5:41:38 AM

From: Nick

This Post:
00
158727.23 in reply to 158727.22
Date: 10/9/2010 7:50:03 AM
Overall Posts Rated:
6868
En geen reclames!

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.