BuzzerBeater Forums

BB Andorra > [AND21] - Grècia

[AND21] - Grècia

Set priority
Show messages by
This Post:
00
161209.19 in reply to 161209.18
Date: 10/19/2010 12:01:58 PM
Overall Posts Rated:
796796
...continuació...

Cagallo, i la resta de mànagers, si voleu veure una Andorra u21 competitiva... estem en dues realitats diferents. Si voleu veure una Andorra u21 de futur, en formació, llavors nem pel mateix camí. Però aquesta formació de la que et parlo ara mateix no es pot veure reflectida en els partits.

Entenem que pot haver-hi algunes qüestions de dubtosa lògica, però ja has vist que alguna lògica sí que en tenen. Res a veure amb anteriors staffs.

Poc a poc. Paciència.

From: Xtc

This Post:
11
161209.20 in reply to 161209.17
Date: 10/19/2010 12:21:05 PM
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
No respondré directament a res pq tampoc em correspon, i el seleccionador + staff de la U21 ja ho fan.

Com en Cagalló també em va sorprendre veure només 8 jugadors. Entenc les raons que han exposat el de l'staff. Anem coixos de joves....ja ho sabíem. I també sabíem que anem sobrats de bases, fluixos d'E i P, AP gairebé res encara que la diferencia AP/P no es tan gran. I a zero en Alers. Segurament amb 10 a la convocatòria, i només haguessin jugat 8 jugadors, el partit hauria estat igual però la sensació visual no. Estic d'acord que la visió és de futur, i ara mateix el resultat és secundari però puc entendre que xoqui veure només 3 nois a la banqueta del país. Amb els grans mateix jo tenia 10jug. (11 amb la repesca de'n Bordas a l'últim moment) i només van jugar 9 jugadors tot i anar escassos de resistència.

El partit va començar bé, massa bé, i vam anar aterrant a la realitat. No sé quin paper hi tenia la resistència en tot plegat, però però bé, assumint que no s'anava a guanyar i si a premiar jugadors amb futur i jugadors que els cuiden la forma,està bé com a missatge. Perquè tenim poc més a fer per conscienciar els mànagers sobre la forma dels jugadors.
Era el primer partit. Si això es repetís en 4 partits potser si que carregaria, però de moment seria partidari de deixar fer a l´staff.
De totes maneres està bé que aquestes coses es debatin aquí, que estava molt mort això. crec que recomforta veure que la gent, alguns s'hi impliquen, i tens resposta a el que fas. Si és positiva perfecte i si és negativa per analitzar-la, pensar-hi, veure el parer de la comunitat i treure'n les conclusions i decisions oportunes. Al final en Marot és que posa l'alineació i la tàctica ala pagineta i comença la simulació...si ho fa bé se´l felicita, si no ha fan tant bé se´l critica o s'opina al contrari....i si no en fa cas i els resultats no surten no se´l vota (o voteu, que a mi no em deixen). I el mateix serveix per mi.
Jo espero que, dins les possibilitats actuals, a final de temporada es vegi la tasca que s'ha començat a l'absoluta. D'aquí a 2 la de sub21...i si hi ha ganes, implicació de tots i continuïtat potser en 3 o 4 temporades veiem els fruits d'això i n'estem orgullosos (més enllà d'individualitats, si som managers amb bandera andorrana, apanyola o ianqui).
Tal i com reconeixia el mateix Cagalló al discurs de despedida, Andorra estava en declivi i cap a caguda, pq nous països amb ganes i certa organització ens passaven per davant. Potser vam perdre el primer tren però podem enganxar-nos aviat. Cada Corrons, Riera, Baltasar....etc... que arriba a l'absoluta és per igualar el que hi ha...i amb la joventut i potencial que han de tenir jubilar el veterans i pujar el nivell de l'equip, tenir jugadors més flexible i versàtils que ens permetin alternar tàctiques i garanties. Llavors en podrem treure el suc...
...i prou, que no volia escriure gaire i he fotut un sermó! amen doncs!....deu ser el jetlag del viatge

This Post:
00
161209.21 in reply to 161209.19
Date: 10/19/2010 12:31:06 PM
Overall Posts Rated:
1111
Doncs si, hi ha coses que tenen una dobtossísima lògica... i sento ser tan crític, pero aquesta política m'ha sorprés moltíssim.

Primer, èstà clar q no hem de ser competitius ARA.

Un cop dit això, dieu q hi ha jugadors no seleccionats "pq no és el seu moment". Que passa? Que no son competitius? I qui ho és! En canvi, seleccioneu 5 tios que comleixen i 3 jugadors "de bulto", poc entrenats i alguns amb un potencial irrisori.

El que jo crec és q per agafar a 3 tios de bulto q no milloraran gaire el q ja s'ha vist, agafeu-ne a 5 (si, 5!! per a q pugui haver-hi suplents) de 18-19 anys decents. I així demostreu q hi veieu futur.

Last edited by Cagallo at 10/19/2010 12:32:46 PM

This Post:
00
161209.22 in reply to 161209.21
Date: 10/19/2010 12:37:36 PM
Overall Posts Rated:
1111
I encara m'ha semblat veure alguna amenaça per aqui escrita de q es vol convocar al "Constantí Vinaixa"... 20 anyets i 20K de salari, perfecte. Però... "titular" de potencial!!! (nivell 4). Per molt q faci 22 rebots per partit, aquest jugador no hauria ni de sortir a les quinieles, crec jo.

Futur? Compromís? en Vinaixa i gent del mateix estil no ho representa.

This Post:
00
161209.23 in reply to 161209.22
Date: 10/19/2010 1:03:32 PM
Overall Posts Rated:
796796
Em dóna la sensació de que perquè hi hagi un parell de jugadors amb potencial baix et penses que no s'està treballant en la base real (els potencials alts) de la selecció.

Si hi ha aquest tipus de jugadors ara mateix és per compensar el clar dèficit que existeix, i més o menys tothom hi està d'acord en això. D'aquests jugadors no busquem el seu futur, busquem el seu present més immediat, i que tinguin un potencial baix no vol dir que no hagin de tenir bones habilitats.
Per posar-te un exemple, jo al meu equip tinc un jugador amb potencial Estrella i té tres habilitats en nivell 12, dos en nivell 10 i una en nivell 9, és un base.
- És dolent? No
- És de futur? No, però ara mateix ajuda moltíssim. És el present, independentment del seu potencial.

Un altre exemple. Tinc un aler amb potencial Titular amb 14-9, 9-11 i 10-7. És futur pel meu equip? No, però ajuda i molt.


Que hi hagi aquests jugadors no vol dir que no estiguem treballant amb els joves amb potencial més alt, que és el que realment ens importa.
Perquè no convoquem 5 jugadors complementaris? Ja et dic que comptem amb altres jugadors, però volem veure com evolucionen, simplement. Les convocatòries són limitades.

This Post:
11
161209.24 in reply to 161209.23
Date: 10/19/2010 1:11:27 PM
Overall Posts Rated:
1111
Tot el que vulguis, pero al teu equip fes lo que vulguis, és una situació diferent. Tu voldràs pujar de categoria, tu voldràs treure bons resultats. No és aplicable lo que m'has contestat, la selecció va d'una altra cosa.

This Post:
00
161209.25 in reply to 161209.24
Date: 10/19/2010 1:18:46 PM
Overall Posts Rated:
3737
Ben dit! Rossell dimissió!!
Amb els milions de jugadors que hi ha, n'hi que siguin de 18 anys, no es pot anar amb 8 jugadors i perdre l'ultim quart de 11 punts. Crec q és un tema de resistència. I tants experts que sou (i tants scoutings) i no ho veieu?
Amb tot, era clar q Grècia guanyaria, perquè malgasteu "entusiasme"?

This Post:
00
161209.26 in reply to 161209.24
Date: 10/19/2010 1:21:19 PM
Overall Posts Rated:
796796
Clar Cagallo, que amb la ANDu21 no vull bons resultats ni pujar-la d'allà on és ara...(siguem seriosos, si us plau)
Els meus jugadors eren a mode d'exemple perquè es vegi que no per tenir un potencial baix s'ha de ser un mal jugador (al nivell actual de la u21, clar).

En fi, ara mateix veig que dubtes de nosaltres, les teves raons tindràs. Tranquil, que nosaltres no tenim cap dubte, i estem molt segurs del que fem.

El temps ens donarà la raó o ens la treurà... de moment falta temps.





Last edited by dpalom02 at 10/19/2010 1:43:43 PM

Message deleted
From: Marot
This Post:
00
161209.28 in reply to 161209.26
Date: 10/19/2010 3:14:54 PM
Overall Posts Rated:
916916
És una convocatoria inicial, no la definitiva i a mesura que vagi passant el campionat es convocaran jugadors. Sobre el que heu comentat només considero que hem convocat 1 jugador per fer ‘’bulto’’, que es el interior de baix potencial i perquè no tenim res mes. Sobre el Verge entenc que tu et qüestionis la seva convocatòria, però bueno perquè tinguis almenys una referència si ara el ruyrayd entrenés el Verge com a base, arribaria amb 21 anys amb un nivell igual o superior al del Folguera i Verge té un potencial MVP, apart de que el ruyrayd entrena amb un entrenador de nivell 7 i ha mostrat més col•laboració i entusiasme que d’altres managers. No els estic comparant, simplement perquè tinguis una referència, i perquè no m'agrada almenys com a seleccionador veure com es desprestigia un jugador que si te nivell.

Sobre l'entusiasme tenim per calendari 3-4(Anglaterra pot ser difícil, però ja veurem) partits seguits per sortir relaxats i són suficients per acumular entusiasme. Vam preferir sortir normal per no posar les coses fàcils del tot, no regalarem res.


Sobre les demes qüestions, són les vostres opinions i les respecto, però no les comparteixo.

From: Xtc

This Post:
11
161209.29 in reply to 161209.28
Date: 10/19/2010 3:27:37 PM
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
Jo desvio el tema, i sense voler cascar a Ruyrayd, em pregunto pq en Vergé ha arribat aqui? 20 anys potencial alt, bon entrenador i 5k de salari?
això és el que hem d'evitar que es repeteixi sovint, pq soms pocs i no ens ho podem"permitir"
i això com sempre dic tant és per la selecció com pel propi equip, que perd l'opció de crear-se el seu Navarro, Gasol, Ricky, Rudy, Reyes...agafeu el que vulgueu segons les vostres preferencies

Advertisement