Grattis!
Tack!
Grattis! Nu är du typ bäst genom alla tider!!!!
Tack! Bissy har fortfarande fler andraplatser (och cup-titlar) så jag skulle nog vilja ha en till SBBL-titel innan jag säger något sådant. :)
Det är mer imponerande än på HHH och Bissys tid i mina ögon iaf, grattis till dubbeln!
Tack! Ja på ett sätt är jag beredd att hålla med, deras framgång byggde mycket på att de var före sin tid och fick ett försprång. Nu har alla lag mer liknande förutsättningar. Men är såklart svårt att jämföra ändå och jag hoppas kunna ta en till titel och gå förbi :)
Det är tveksamt med tanke på en fortfarande förhållandevis ung stomme och träningsfokus.
Stort grattis till segern och dubbeln, verkligen imponerande vilken dominans du står för
Tack!
Dominans vet jag inte, den här säsongen var rätt sjuk hur den utvecklade sig. Förlorade de två första matcherna och tänkte att det här kan bli min största flopp någonsin, nu har jag inte råd att förlora fler matcher och min C var till råga på allt skadad. Efter det körde varenda lag normal mot mig av resterande lag på min halva. Men segrarna började rulla in en efter en. Helt plötsligt var jag i final i cupen och vann den och sedan fortsatte det. Hade aldrig trott efter de inledande två omgångarna att jag i slutet av säsongen skulle ha tagit hem dubbeln.
Okej, låter som att du har ett intressant projekt som blir spännande att följa :)
Last edited by Closeman at 8/27/2016 7:16:08 PM