Sembla que serà necessàira una empenta per a seguir disfrutant de la Copa Catalunya. Si algú creu que pot organitzar-la per la temporada que ve és el moment de dir-ho, de plantejar propostes.
aveure si algú s'anima!!
Bones!
Em pensava sortirien propostes, però veig que en falten unes quantes d'empentes!
A mi no em fa res organitzar la propera Copa CAT, crec que ho faria amb bastant d'il·lusió i ànim.
M'he estat mirant les altres copes, i fan un bon treball sobretot en la d'Andal·lusia i la de Galícia (Alexenko s'ho curra bastant bé). En podria agafar un poc d'exemple d'elles, no obstant tenint la nostre pròpia mena de competició (ja que cadascú la fa a la seva manera).
El 1r que vull que quedi clar és que si hi ha algú dels que fa més temps que participen (ja que es la meva primera participació) la vulgui organitzar, doncs tendrà preferència, ee!! Que jo em conformo ben bé en participar i no tenir-ne els mals de caps (encara que tampoc em molestaria). Almenys per animar un poc el tema i convertir-la en la 1a Copa Regional!!
Què en deis? Algú altre també ho volia fer?
I si em vegés molt saturat, o algú altre que la organitzi, segur que hi haurà qui estigui disposat a donar una mà.
He parlat amb Guoldan i miraré d'actualitzar les classificacions (amb el criteri que utilitzaveu), ja que crec que ell ho té molt cruu per perdre-hi temps amb això.