Yritetäänpä itse sarjasta sanoa taas vaihteeksi jotain.
Elikkä sarjan tilanne näyttää näyttää siltä, että mahdin puolella kemelit on ykkönen, basketcube kakkonen, ja kivipäät kolmas, mutta tätähän kaikki veikkasivat. ison kasin puolella taas ei ole yhtäkään oikeata joukkuetta, sa siellä sijat taitavat mennä tiukalle. Itseäni hieman harmittaa, että en alussa päässyt iso kasin puolelle, oltais muuten jo toista kautta III-divarissa. no, alasarjoissa on helppo kehittyä. Tilastoissa kärjet ovat vertailukelvottomia mielestäni, koska esim minun joukkueessa kaikki hyökkäävät ja puolustavat, itsellänikin van thomas van der linden on listalla, ja pelaa 10 minuttia muita vähemmän. Olis kiva saada bb- statsitkin joskus liigalle, näkis, kuinka mun pelaajat pelaa 48 minuttia verrattuna muihin, niissä oltais ylhäällä.
Mitäs mieltä ootte muuten uusista uudistuksista, mielestäni kaikki uudistukset ovat hyviä. Toi on ainakin hauska toi joukkueen hallinnointi sivulla oleva pelaajamainos kohta.
Ja sitten omaan peliin 791-joukkuetta vastaan: Peliin lähdettiin hakemaan mahdollisimman suurta voitto, ja pelaattiin normilla, ja vastus rentoili. normilla lähettiin, koska en minä peli-intoa vielä tarvitse, eri asia jos ensi viikolla tulee joku kova. Pelissä koko kentän painostus toimi erittäin hyvin ja vastustaja pääsi vain C paikalta heittämään tehoja, kun mun sg meni sinne hääräileen, vaikka yritin swantelle saada minutit täyteen. ainoa mikä hävittiin oli levarit 6 kpl, mutta sitä tasoitti vastustajan 33 pallonmenetystä, ittellä sitten 28 riistoa, ja 14 menetystä mikä on hyvin. kannattaa muuten kokeilla tota koko kentän prässiä, toimii ihan sairaan hyvin noita tunareita vastaan, jos kestävyydet mitenkään rittää. hyökkäus oli princeton, joka oli tosi hyvä.