el problema de grflur no es aquest, sino que per ex. si yo ara mateix que tinc 3-0 desideixo no participa mes a la copa catalunya segurament no arribi a desendre tot i no haber jugar 4 partits en cambi seguramente hi ha algu amb 1-6 que a jugar tots els partits pero que decendra, hi ell vol que aquestes eprsones que no acepten o no repten els amistosos desendeixin
He intentat fer les classificacions intentant acostar-me al màxim a aquest criteri, ja que vaig veure que molta gent hi estava d'acord.
Així, els que no hagin jugat X partits, els poso un
(-X partits jugats), i els envio cap abaix de la classificació segons el nombre de partits que no hagin jugat. Així els equips suposo que intentaran jugar tots els partits, sinó tendran moltes possibilitats de descens.
M'agradaria sabre que us sembla...
Una altra pergunta que vull fer-vos: trobau que els que només han faltat a un partit se'ls ha de donar una oportunitat, o hem de seguir el mateix criteri que els que han faltat a dos o més enfrontaments?
A mi m'és indiferent. Vosaltres ho digueu. I si no, ho deixaré així.
És importantíssim (repetesc) que tots reptem i juguem els nostres enfrontaments!
Seguim l’exemple de la II Divisió, que no m’ha donat cap tipus de problema per actualitzar la classificació! :D
*Per a JacK HeReR i HèCToR TeaM no és que no hagin jugat alguns partits, sinó que es una mena de penalització per haver entrat X jornades més tard a la competició.
Tanmateix a IV no hi ha descens… ;)
Salutacions i sort!!