BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Non BB - NBA 1

Non BB - NBA 1

Set priority
Show messages by
This Post:
00
288271.197 in reply to 288271.196
Date: 11/21/2020 3:23:58 AM
Overall Posts Rated:
3030
Montrezl Harrel en wesley matthews naar de lakers.
Lakers hebben hun vervanging voor danny green in matthews. En ik denk dat dat een vooruitgang is.
Verder hebben ze nu schroder en Harrel toegevoegd, 2 spelers die kunnen scoren en de sixth man of the year winner en de runner up.

"Problemen" die de lakers hadden vorig jaar:
Een echte 3e optie.
Weinig goede scutters
Secondary playmaking, voornamelijk als lebron op de bank zat.

Alle drie zijn nu een stuk beter.
Lakers hebben nu een 3e en een 4 optie. Wat zeker belangrijk gaat zijn in dit reguliere seizoen omdat ik verwacht dat lebron en davis wat meer rust gaan krijgen door het korte offseason.

Shooting is beter, met name door schroder maar ik denk dat ik liever matthews heb dan green op dit punt dus ook daar een klein beetje vooruitgang.
Playmaking is ook beter door shroder.

Lakers zijn nu naar mijn mening zeker weer de favoriet

This Post:
00
288271.198 in reply to 288271.197
Date: 11/21/2020 3:25:14 AM
Overall Posts Rated:
3030
Niet te vergeten trouwens:

Clippers zijn nu slechter zonder harrel
en de bucks slechter door matthews.
Ze doen 2 contenders pijn terwijl ze zelf beter worden. Hele goede moves.

This Post:
00
288271.199 in reply to 288271.198
Date: 11/21/2020 3:36:47 AM
Overall Posts Rated:
300300
Bucks krijgen Harden ;)

This Post:
00
288271.200 in reply to 288271.197
Date: 11/21/2020 3:41:39 AM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Is Matthews niet al 100?

Ook ik denk trouwens dat de Lakers beter zijn.

Wat denken jullie van Golden State?

Verder snap ik niet wat Detroit aan het doen is.

Geruchten dat Hayward naar Indiana gaat zijn vrij sterk. Zie verschillende sign & trade scenario's voorbij komen.

Meest interessante vind ik, Lamb, McDermott en Leaf voor Hayward.
Andere zijn Turner voor Hayward, wat mij totaal onlogisch lijkt, omdat ze een coach hebben gezocht die zegt dat hij Sabonis en Turner samen wil laten spelen en hij denkt dat dat goed kan.
Oladipo voor Hayward heb ik ook langs zien komen, maar dat lijkt mij ook niet vrij logisch. Want wie gaat er dan SG spelen bij Indiana.

Als het eerste gerucht waar blijkt te zijn. Lost dat voor Indiana denk ik een hoop problemen op. Meer driepunt shooting en een veel logischer rotatie.

Dan denk ik aan een startende 5 van, Brogdon, Oladipo, Hayward, Warren en Turner. Met dan Sabonis als zesde man, waarbij Turner en Sabonis slechts een minuut of 10 per wedstrijd samen spelen. Dat lijkt mij het meest ideale scenario voor Indiana.
Daarnaast hebben ze dan nog steeds Holiday en Holiday en McConnel van de bank. Lijkt redelijk diep.

Voor Boston lijkt mij het gerucht ook wel zinvol. Lamb en McDermott zijn gewoon goede veteranen die kwaliteits minuten van de bank geven. Leaf is nog op een rookie contract en lijkt enkel als center in de NBA enigszins nuttige minuten te kunnen maken. Dat is nu net waar Boston erg krap zit.
Als Boston het niet doet, gaat Hayward waarschijnlijk naar New York en hebben ze slechts 9m cap ruimte om een zinvolle replacement te halen. Daar halen ze in mijn ogen niet het talent mee binnen van een Lamb of McDermott, laat staan 2 betrouwbare krachten.

Laatste opvallende gerucht, Wall wil weg bij de Wizards. Wie wil en kan er voor hem traden? Ik zou zeggen de grootste dramatische franchise in de NBA, de Knicks, maar zelfs die zullen toch niet zo dom zijn? Wall heeft trouwens een 15% trade kicker en drie jaar contract voor 132 miljoen. Laatste jaar is wel player option.

Last edited by Ruaidri at 11/21/2020 3:44:52 AM

Only in the dark, we succeed!
This Post:
00
288271.201 in reply to 288271.200
Date: 11/21/2020 5:53:52 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Matthews was bij Indiana al klaar. Dus ik zie niet in hoe hij een upgrade is.

Golden State betaalt een gigantische prijs (66 miljoen tax boven het contract) om relevant te blijven. Als ze blijven winnen zullen alle tech-miljonairs blijven netwerken bij hun games. Dan verdienen ze daar nog flink.

Ik hoop dat Boston stopt met belachelijke voorstellen te doen en Hayward ruilt voor die 3 spelers. Turner+prospects/picks wat denken ze nou... als ze zo bezig zijn dan laten ze Hayward toch als FA weg gaan en hebben ze er helemaal niks voor terug.

Wat betreft Wall, het zou wel te bizar zijn als een team hem neemt. Hij is een super-max contract niet waard, zelfs als hij al op 100% terug komt. Die behoort m.i. alleen aan een Giannis, Lebron of Kawhi. Misschien nog Curry en Davis als ze minder vaak geblesseerd zouden zijn.

This Post:
00
288271.202 in reply to 288271.201
Date: 11/21/2020 7:18:09 AM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Meest belachelijke wat ik heb gezien voor Hayward is ruil voor Turner, Oladipo en 1st.

Maar volgens mij zijn dat allemaal voorstellen gebaseerd op het idee dat Hayward zijn salaris rond zijn geweigerde jaar is.
Ik zie Indiana eigenlijk geen van hun starters traden, behalve als er een echt weg wil.

Wat ik lees is dat Hayward iets zou krijgen van 4 jaar voor 100m totaal van Indiana. Dan zou zijn start salaris liggen rond het salaris van Oladipo.

New York zou eindelijk een beetje wijs zijn geworden en hem 2 jaar voor rond de 40m totaal hebben geboden.

Ik vind de Matthews niet echt versterking voor Lakers, maar de andere twee free agents signings wel.

Nog een raar gerucht, Boston schijnt Kemba Walker te willen traden of Kemba Walker wil weg omdat de drie "sterren" de sfeer verpesten bij Boston.

Ik begrijp niet helemaal waar Boston op dit moment mee bezig is. Ze hebben geen fatsoenlijke big. Nu is misschien Whiteside wel iets voor hun, maar veel fatsoenlijke andere opties als free agent zijn er niet of ze moeten ineens voor spelers gaan die ver in de 30 zijn. Thompson, Gasol, Milsap.

This Post:
00
288271.203 in reply to 288271.199
Date: 11/21/2020 9:10:33 AM
Overall Posts Rated:
3030
haha voor first round picks tot 2045?

This Post:
00
288271.204 in reply to 288271.202
Date: 11/21/2020 9:24:01 AM
Overall Posts Rated:
3030
Matthews is wel al oud maar als je kijkt hoe hij vorig jaar speelde in een vergelijkbare rol met danny green waren ze bijna identiek. En je zag green zijn 3 punter het hele jaar door eigenlijk alleen maar slechter worden dus ik denk dat ze daarom in de playoffs misschien wel een kleine upgrade hebben met matthews. Zal niet veel zijn maar zeker niet achteruit.
Matthews is trouwens ook maar 1 jaar ouder dan green dus valt ook mee.

Hayward voor oladipo zie ik opzich wel gebeuren. Oladipo wil weg en wat je zegt salarissen zullen redelijk overeen komen en ik denk dat je eventueel hayward ook wel minuten op 2g kan geven.

Als ik new york was had ik hem denk ik sowieso geen contract gegeven. Gewoon volledig rebuilden lijkt me beter al zijn ze daar tot nu toe ook niet heel goed in.

Voor boston zouden gasol of ibaka denk ik wel goede opties zijn als die ook naar de celtics willen iig.

over wall. Ik zag een gerucht over wall voor westbrook. Dat zie ik misschien nog wel gebeuren in een laatste poging voor de rockets om harden te laten blijven mocht dat beter passen dan westbrook, zeker omdat westbrook weg wil. En voor de wizards is dat misschien ook wel interessant als je kijkt naar de spacing die ze kunnen bieden om westbrook heen.
Verder zie ik ook niet veel goeds voor wall. Maar goed, misschien is er wel iemand die de gok wil wagen. Een team dat nu nog net niet genoeg heeft om contender te zijn en ook weinig opties ziet om op korte termijn te verbeteren.
Zou er zo 1,2,3 niet 1 kunnen noemen, behalve dus de rockets misschien, maar als zijn prijs laag is is er vast iemand die het probeert.

From: Ruaidri

This Post:
00
288271.205 in reply to 288271.203
Date: 11/21/2020 9:46:23 AM
Nightearls
II.3
Overall Posts Rated:
536536
Second Team:
Silver Onions
Wall kan straight up getrade worden voor Middleton.
Er zijn nog 15 spelers in de league die 1 op 1 voor Wall getrade kunnen worden.

Verbaasd hoeveel slechte contracten er eigenlijk zijn in de NBA. Bij de eerste 100 zitten in mijn beleving zeker 40 spelers die zeker 30% teveel betaald krijgen.

Ga maar eens na 130m is luxury cap.

Met rookies, top verdient 10m, maar bench rookies zoals de meeste verdienen 3m tot 5m.
Een goed team heeft 5 spelers op rookie contracts.
3 spelers voor minimum.
Bij elkaar 30m.

Dan blijft er 100m voor de 7 top rotatie spelers. 6 en 7 samen voor 15m.
Blijft er 85m over voor de 5 starters. goedkopste verdient 10m tot 12m in mijn beleving. Dan mag de top speler niet meer dan 25m.
Behalve dan de echt exceptionele zou er geen speler boven de 25m moeten zitten naar mijn mening. 40 spelers in de NBA zitten daarboven. Dat is voor zeker 30 daarvan echt veel te veel en daardoor krijgt men allerlei ongewilde situaties.

Hoe moeten de Bucks ooit nog fatsoenlijke spelers erbij gaan krijgen als ze Giannis gaan super maxen en Middleton 35m per jaar verdient en Jrue boven de 25m. Met nog 2 starters zit je gauw boven de 120m.

This Post:
00
288271.206 in reply to 288271.205
Date: 11/21/2020 9:57:04 AM
Overall Posts Rated:
3030
Zou alleen niet echt een goede trade zijn xd

Ja spelers worden nog al snel overbetaald. Zeker door teams als de bucks in een wat kleinere markt anders gaan ze weg.
Vind sowieso dat die supermax eigenlijk een slecht idee is omdat je dus met de cap idd weinig overhoud voor andere spelers. Maar goed over een paar jaar hebben bijna alle grote sterspelers een supermax dus dan valt het msischien mee. Nu zit je natuurlijk nog in een soort overgangsfase nu die supermax relatief nieuw is.

Bucks moeten het gaan hebben van een hoop exeptions, trade en veteran minimum guys. Maar ik denk dat voor de echte goede minimum guys de bucks net niet goed genoeg zijn op dit moment. Die gaan nu liever naar de lakers bv.

This Post:
00
288271.207 in reply to 288271.206
Date: 11/21/2020 10:49:34 AM
Overall Posts Rated:
300300
Planet Pat Connaughton blijft in ieder geval. Die heb ik liever dan Matthews.

Advertisement