Is Matthews niet al 100?
Ook ik denk trouwens dat de Lakers beter zijn.
Wat denken jullie van Golden State?
Verder snap ik niet wat Detroit aan het doen is.
Geruchten dat Hayward naar Indiana gaat zijn vrij sterk. Zie verschillende sign & trade scenario's voorbij komen.
Meest interessante vind ik, Lamb, McDermott en Leaf voor Hayward.
Andere zijn Turner voor Hayward, wat mij totaal onlogisch lijkt, omdat ze een coach hebben gezocht die zegt dat hij Sabonis en Turner samen wil laten spelen en hij denkt dat dat goed kan.
Oladipo voor Hayward heb ik ook langs zien komen, maar dat lijkt mij ook niet vrij logisch. Want wie gaat er dan SG spelen bij Indiana.
Als het eerste gerucht waar blijkt te zijn. Lost dat voor Indiana denk ik een hoop problemen op. Meer driepunt shooting en een veel logischer rotatie.
Dan denk ik aan een startende 5 van, Brogdon, Oladipo, Hayward, Warren en Turner. Met dan Sabonis als zesde man, waarbij Turner en Sabonis slechts een minuut of 10 per wedstrijd samen spelen. Dat lijkt mij het meest ideale scenario voor Indiana.
Daarnaast hebben ze dan nog steeds Holiday en Holiday en McConnel van de bank. Lijkt redelijk diep.
Voor Boston lijkt mij het gerucht ook wel zinvol. Lamb en McDermott zijn gewoon goede veteranen die kwaliteits minuten van de bank geven. Leaf is nog op een rookie contract en lijkt enkel als center in de NBA enigszins nuttige minuten te kunnen maken. Dat is nu net waar Boston erg krap zit.
Als Boston het niet doet, gaat Hayward waarschijnlijk naar New York en hebben ze slechts 9m cap ruimte om een zinvolle replacement te halen. Daar halen ze in mijn ogen niet het talent mee binnen van een Lamb of McDermott, laat staan 2 betrouwbare krachten.
Laatste opvallende gerucht, Wall wil weg bij de Wizards. Wie wil en kan er voor hem traden? Ik zou zeggen de grootste dramatische franchise in de NBA, de Knicks, maar zelfs die zullen toch niet zo dom zijn? Wall heeft trouwens een 15% trade kicker en drie jaar contract voor 132 miljoen. Laatste jaar is wel player option.
Last edited by Ruaidri at 11/21/2020 3:44:52 AM
Only in the dark, we succeed!