Välkommen till Big 8 och lycka där så där lagom mycket! Framför allt mot HHH, 1N och Masen. ;)
Jag hade väl ingen rolig draft jag heller, trots att jag hade en liten, väldigt naiv, förhoppning om att jag skulle få mitt första draftval. Nu gick han till Skellefteå som förstapick istället. Själv fick jag nöja mig med mitt sjundeval (sämst i Pro A).
Nåja, det är väl ungefär vad jag förväntar mig inför draften och nu är det bara att ta tag i nästa säsong istället. I år skiftar jag upp laget lite, även om jag inte riktigt bestämt mig för hur mycket och på vilket sett. I slutspelet visade jag att jag hyfsat lätt kan få till betyg som matchar HHH. Det jag gjorde var att (jag förstärkte med en ny Center och direkt efter matchen mot HHH sålde jag av en annan spelare och var därmed nere på lite mer normal nivå. Ett alternativ är alltså att satsa på ett HHH-likt lag (fast med lägre löner, för Klas löner skrämmer mig), ett annat är at satsa mer balanserat, eller rent utav mer outside, eller så avvaktar jag ett tag till. Jag får se var inspirationen tar mig.