BuzzerBeater Forums

BB Andorra > Presenta't a la Comunitat

Presenta't a la Comunitat

Set priority
Show messages by
This Post:
11
156189.2 in reply to 156189.1
Date: 9/6/2010 11:22:19 AM
Overall Posts Rated:
796796
I per donar exemple em presento una mica.

Jugo a BB des de la temporada 4, he conseguit dos ascensos i penso que el meu equip està preparat per pujar a II d'aquí a una o dues temporades.

Em dic David i sóc de Mataró, a 30km de Barcelona. La meva relació amb Andorra és clara: vaig dos o tres cops per any, m'agrada esquiar i la meva xicota és una apassionada de les compres! ;)

Benvinguts a tots els que us passeu per aquí!!!

From: Serip
This Post:
11
156189.3 in reply to 156189.2
Date: 9/7/2010 1:00:31 AM
Overall Posts Rated:
1313
Hola a todos!
Me llamo Jorge y ya juego a esto desde la temporada 4 muchos ya me conocen de otro juego como el Hattrick con el nick de caminhante que es donde paso la gran parte de mi tiempo libre.

From: Xtc
This Post:
11
156189.4 in reply to 156189.3
Date: 9/7/2010 5:40:35 AM
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
Hola,
Em dic Xavier (Xavi o Xevi, segons el país o regió), vaig entrar al final de la temporada 2, sóc veterà ja. Al meu curriculum, o sala de trofeus, hi tinc 2 campionats de div.III i 2 MVP's de div.III, però he estat gairebé sempre a div.II sobrevivint (encara que he fet algun play-off) i formant jugadors (cagant-la tot sovint, per això no he arribat a la NBBA i ara ja n'he après bastant)

Sóc Català, gironí, vaig treballar uns anys als USA per això tinc les barres i estrelles de bandera i jugo la lliga d'allà. Ara per feina sóc a Barcelona. enlloc de portar un equip de jugadors, porto estudiants universitaris...però tot s'assembla. A la vida real, tinc 14 anys de basquet federat a les esquenes....però el turmell no va aguantar més, i alguna que altra cirurgia de bàsquet també. També vaig ser entrenador, almenys 4 temporades, d'equips de formació. I des d'aquesta temporada una colla de gent amb criteri dubtós em fa fer seleccionador BB-Andorra...i no ha anat malament de moment.
Si busquem relacions amb Andorra: durant forces estius, de petit, vaig fer la cabra per les muntanyes d'alguna parròquia andorrana, Massana, Ordino... per allà a finals dels anys 80...posats a pensar potser algun encara no havia nascut i/o anava amb bolquers. No sóc esquiador, soc basquetbolero, per tant no vinc a envair pistes andorranes.
Però, a veure si algun dia torno, i a part d'anar a Caldea o semblant, fem un cafè amb (alguns) mànagers BB-andorrans!
Per cert, també tinc un nen de 9 mesos que em deixa dormir poc i dificulta això de moure'm i viatjar massa.

Last edited by Xtc at 9/7/2010 9:38:38 AM

From: birrero
This Post:
11
156189.5 in reply to 156189.4
Date: 9/7/2010 5:05:19 PM
Overall Posts Rated:
66
Jo porto ja temps en el BB, és el meu segon equip. El primer el tenia a Andorra pq vaig estar allà treballant i vivint un temps, i quan em vaig traslladar cap a Barcelona, un dia vaig veure que me l'havien tancat.

Vaig arribar a ser seleccionador sub-21, i crec que no vaig fer gaires desastres, i ara, em dedico a agafar andorrans, sobretot bases, entrenar-los i servir-los si cal a la selecció. El joc no em diverteix com a la primera etapa, però bé, així estic tranquil amb la meva consciència.

També soc pare d'una nena de 2 anys.

From: Serip

This Post:
00
156189.6 in reply to 156189.5
Date: 9/8/2010 1:41:46 AM
Overall Posts Rated:
1313
Jo porto ja temps en el BB, és el meu segon equip. El primer el tenia a Andorra pq vaig estar allà treballant i vivint un temps, i quan em vaig traslladar cap a Barcelona, un dia vaig veure que me l'havien tancat.

Vaig arribar a ser seleccionador sub-21, i crec que no vaig fer gaires desastres, i ara, em dedico a agafar andorrans, sobretot bases, entrenar-los i servir-los si cal a la selecció. El joc no em diverteix com a la primera etapa, però bé, així estic tranquil amb la meva consciència.

També soc pare d'una nena de 2 anys.


De moment us guanyo a tots dos jo soc pare de un nen de 7 anys.

:)

From: Xtc

This Post:
00
156189.7 in reply to 156189.6
Date: 9/8/2010 4:29:32 AM
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
mira, he començat i ja comencen a sortir nens de l'armari!!

vaja, que BB-Andorra no és una comunitat d'adolescents....benvinguts tots el adolescents-joves-iaius.... tenim varietat!

This Post:
11
156189.8 in reply to 156189.7
Date: 9/8/2010 4:39:50 AM
Overall Posts Rated:
796796
Nois, deixe'm aquest fil per presentar-nos i dir 4 coses sobre nosaltres. Per xerrar de la comunitat fem servir (156179.1). Gràcies!

Per cert, jo no tinc fills... i de moment tampoc els vull ;)

Message deleted
This Post:
11
156189.11 in reply to 156189.10
Date: 10/17/2010 9:06:42 AM
Overall Posts Rated:
3838
Bones!

Jo també em presento aqui! Tot i que per país em toca ser espanyol, sempre he sentit un grna interés pel nostre petit veí dels pirineus

Em dic Jordi,tinc 27 anys i sóc de manresa. Com que veig que parleu molt de fills, de moment no en tinc ni ganes (de moment) XDDDD.

Aquesta és la meva 4a temporada a BB, 1a a IV divisió.

Espero que ens anem animant entre tots!!!!

From: nuriba
This Post:
22
156189.12 in reply to 156189.11
Date: 10/25/2010 9:04:19 AM
Overall Posts Rated:
4545
Hola nois, què tal? El meu nom és Núria, i sóc ANDORRANA de naixement, però visc des de fa un quants anys a Barcelona. Sóc nova al joc i no he pogut fer-me l'equip a Andorra (el sistema no m'ha deixat), però bé, ja he fitxat algun que altre jugador, inclús un molt entrenable per la selecció absoluta, pero la u21 em sembla que no arribarà.

M'he ficat per aquí per veure què s'està bullint a Andorra, ja em veure-ho comentant coses. No conec a ningú de per aquí, per tant us penso dir de tot!! jejeje

Salutacions a tots i bon BB!!

Advertisement