O mnieCześć! Mam na imię Karol, mam 24 lata. Pochodzę z Siedlec, a obecnie mieszkam w Warszawie i studiuję automatykę i robotykę na tutejszej Politechnice. Moim największą pasją jest sport. Najbardziej lubię gry zespołowe: koszykówkę, piłkę nożna i piłkę ręczną. Lubię też pływać i jeździć na nartach. Moją ulubioną drużyną w każdej dyscyplinie sportu jest Reprezentacja Polski i to naszym „Orłom” zawsze bardzo wiernie i żywiołowo kibicuję;-)
Moja historia w BBMoja przygoda z BB zaczęła się od końcówki 6 sezonu. Dostałem wówczas V ligową drużynę. W 11 sezonie awansowałem po raz pierwszy do II ligi. Tak naprawdę jednak moja historia w BB wiąże się przede wszystkim z pracą na rzecz Reprezentacji, z którą w roli scauta zacząłem w 8 sezonie, a którą kontynuuję w różnych rolach do dzisiaj. To reprezentacji poświęcam najwięcej czasu i to praca na jej rzecz pochłania mnie w tej grze całkowicie.
Osiągnięcia w BBTak jak pisałem wyżej moje istnienie w BB to przede wszystkim Reprezentacja, dlatego za największe sukcesy uważam te, które osiągnąłem dla niej, a są to przede wszystkim zawodnicy którzy wyrośli pod moim okiem, a więc podkoszowi U-21, którzy przez wiele sezonów stanowili o sile Reprezentacji U-21. Wielu z tych których kiedyś prowadziłem, lub dalej prowadzę gra także już dzisiaj w NT (Zygmuntowski, Perko, Ferkaluk), a już w bezpośrednim zapleczu czekają następni;-)
Dlaczego kandyduję?1. Ciągle mam odpowiednio dużo
CHĘCI i MOTYWACJI by się podjąć zadania bycia selekcjonerem i temu zadaniu oraz oczekiwaniu ludzi względem Reprezentacji sprostać.
2. Od dawna jestem blisko kadry i dobrze ją znam
3. Uważam, że to co jest w tej chwili najbardziej potrzebne NT to
ROZWÓJ. Tak naprawdę to do najlepszych brakuje nam po prostu kilku sezonów treningu. Droga do medalu jest bardzo długa. Bez odpowiedniej kadry zawodników nawet największy taktyk nie ma szans by go zdobyć. O sile drużyn najlepszych drużyn NT decydują zawodnicy w wieku 27-30 lat. Proszę spojrzeć na finał tegorocznych MŚ