ja rubbercube: Kun tätä ehdottelette niin onko teillä mitään dataa tukemaan, että tällä lailla JR treenautuu nopeammin? Itse en ole suoranaista löytänyt mitään tee näin niin nousee JR sitten 19v 2 kertaa 3 viikon aikana. Eli onko jompikumpi teistä tai joku muu seurannut kauan treenaus EE avulla sitten kestää kun on 1 vs 1 vedetty kausi tai kaksi alle?
Itselle tämä EE on niin uusi asia ja kaipaan jonkinlaista konkreettista seurantatietoa montako nostoa tulee missäkin ajassa milläkin treenaustavalla.
Vastaan nyt tänne tohon:
Itelläni ei ole mitään tutkimusta tai edes kunnon kokemusta vielä elastic effectistä. Olen vain vahvasti vakuuttunut siitä viime aikoina lukemalla peliohjeita, globalia ja kyselemällä mm. Codemasterilta. Häneltä ehkä saisi jopa linkkejä globalin tutkimuksiin tai ainakin tukevampaa tietoa kun multa.
Ton ehdotukseni treenistä tonne toiseen puuhun laitoin siis ihan omana mielipiteenäni asiasta. Mulla on nyt kolme 18v junnua, jotka tulevat saamaan EEn periaatteiden mukaisesti treeniä seuraavat 5+ kautta (minne ne potentiaalit nyt riittääkään sitten). Tarkoituksena kerätää dataa ja julkaista siitä sitten raportti. Se siis kaukana tulevaisuudessa...
rubbercube