BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Speeches / Vaalipuheet

U21 National Team Speeches / Vaalipuheet (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: possu
This Post:
00
217151.2 in reply to 217151.1
Date: 5/15/2012 7:29:42 AM
munkki possut
II.1
Overall Posts Rated:
210210
Vaalit tulleet, mitäs sitten? Voisihan sitä mennä ehdolle kun ei oo mitään muuta järkevää tulossa koko kaudeksi omalle osalle.

Viime kausi päättyi voittoon, kerrankin. :) Atsii lähti kisaa mukaan heti ja hän varmasti tekee hyvää työtä. :) En varmasti voi tehdä kovinkaan paljon paremmin, mutta koitetaan jos saataisiin jotain aikaseksi. :)

Possu

Message deleted
From: atsii
This Post:
11
217151.4 in reply to 217151.3
Date: 5/15/2012 1:09:54 PM
Overall Posts Rated:
233233
Terve vaan! Eli olen nyt hakemassa toiselle kaudelle junnumaajoukkueen peräsimeen ja kuten monet varmasti tietävät, edellinen kausi päättyi hienosti lohdutusturnauksen mestaruuteen. Olen ollut erittäin tyytyväinen suomalaisiin managereihin, jotka treenaavat pelaajiaan. Heidän panoksensa on korvaamatonta.

Aion jatkaa muuten samoilla linjoilla kuin edellisillä kausilla, mutta pelipaikkavastaava-systeemiin haluaisin tehdä pienen muutoksen. Olemme aikuisten maajoukkueen managerin Iso_Massimon kanssa sopineet yrittävämme saada kasaan yhteinen organisaatio, jossa työtehtävät jakaantuvat siten, että paikoilla PG ja SG on sama vastaava, paikoilla PF ja C on sama vastaava ja paikalla SF ohjeistusta johdan minä alle 21 vuotiaissa ja yli 21 vuotiaissa Iso_Massimo. Toivon, että tämä systeemi toisi jatkuvuutta pelaajien kehittämiseen.

Lopuksi vielä toivon, ettei näistä vaaleista tule Yhdysvaltojen presidentinvaalien kaltaiset toisten mollausvaalit, vaan reilun pelin hengessä omiin vahvuuksiin keskittyvät vaalit. Onnea kaikille ehdokkaille!