BuzzerBeater Forums

BB Hrvatska > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
231107.2 in reply to 231107.1
Date: 11/28/2012 2:20:31 AM
Overall Posts Rated:
13811381
Vidim, za sad ima dobrih kandidata, ja sam bar zadovoljan.

Ajde dečki, malo debatiranja ne bi bilo na odmet

Evo, ja imam prvo pitanjce; koliko ste u mogućnosti dnevno (u prosjeku) odvajati vremena?
Pitam jer želim da budete svjesni da je posao U21 izbornika zahtjevan i vremenski i organizacijski, tako da vam toplo preporučam da dobro razmislite da li želite ući u to

It is not so important how high can someone jump, more important is who is the last one standing
This Post:
22
231107.3 in reply to 231107.2
Date: 11/28/2012 3:42:13 AM
Zivine
A-1 Superliga
Overall Posts Rated:
477477
Posto sam jos uvjek student i neogranicen nekim velikim obavezama vremena imam koliko je god potrebo.
I ovako na buzzeru provodim dnevno po par sati tako da ukoliko bi dobio na izborima drzim da bi to vrijeme koristio malo kvalitetnije

This Post:
00
231107.4 in reply to 231107.3
Date: 11/28/2012 4:05:28 AM
Overall Posts Rated:
13811381
Super...

It is not so important how high can someone jump, more important is who is the last one standing
This Post:
00
231107.5 in reply to 231107.2
Date: 11/28/2012 4:35:15 AM
Overall Posts Rated:
706706
Evo, ja imam prvo pitanjce; koliko ste u mogućnosti dnevno (u prosjeku) odvajati vremena?

Zar nije očito? Stalno visim na tom prokletom buzzeru. :)

This Post:
00
231107.6 in reply to 231107.5
Date: 11/28/2012 5:36:00 AM
Overall Posts Rated:
13811381
Dobar odgovor

This Post:
00
231107.7 in reply to 231107.5
Date: 11/28/2012 5:52:30 AM
Overall Posts Rated:
2828
Na buzzeru sam od 0-24.