Terve kaikille,
minä olen rubbercube ja haen täten BB-Suomen U21-maajoukkuevalmentajan pestiä seuraavaksi kahdeksi kaudeksi. Katson kokemukseni ja kykyjeni riittävän hyvin hommaan taktiikkapuolella, mutta ehkä vielä erityisemmin treenipuolella. Pelipaikkavastaavana olen hankkinut varmuutta treeniohjauksen järjestelyyn ja toimiviin suunnitelmiiin nyt kolmisen kauden verran ja omalla joukkkueella olen tunkeutunut kakkosdivarin tasolle tukevasti.
Suomen U21:sen kannalta ajaisin sisään modernia ja monipuolista hyökkäys- ja puolustuspeliä, johon kuuluu myös hyvin monimuotoinen pelaajareservi eli kaikkea spesialisteista all-around-ukkoihin olisi odotettavissa vanhantyyppisiäkään unohtamatta. Treenin puolella taas Elastic effect tulisi olemaan suuren huomion kohteena.
Treenin ohjaamisessa kannatan pelipaikkavastaavasysteemiä, hyvin pitkälti nykyisellä menetelmällä. Aikuismajukoutsiin hene10:iin mulla on hyvät välit, kun olen hänen PF/C-vastaavana tälläkin hetkellä, joten pelaajien treenien suunnittelusta molempien maajoukkueiden kannalta en usko tulevan mitään ongelmaa.
Eipä tässä kai muita suuria linjoja ole esiteltävänä. Pikkuasioista tulee kuitenkin niin kova debatti että jätetään ne tonne väittelypuuhun :D
Hyvää alkanutta kautta toivottaen,
rubbercube
e: ai niin se piti tänne vielä laittaa, että ensinnäkin pahoittelut että asetun ehdolle vasta näin myöhässä. On myönnettävä että mietin riittääkö minulla aikaa BB:lle jatkossa U21-koutsille kuuluva määrä. Takaan, että jos minut valitaan pestiin, niin se aika laitetaan riittämään (ja hankitaan tarpeen vaatiessa lisää). Eli matsien kommentoinnista ja suunnittelusta yms. ei tarvitse karsia.
Last edited by rubbercube at 11/28/2012 4:15:19 PM