BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > NT seizoen 42
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
Personal Fouls
9
Ben er weer
12
B3 seizoen 44
20
Team statistieken
4
Oude tijden herleven
25
U21 National Team Speeches
2
U21 National Team Debate Threa...
1
U21 Election Rules
1
NT seizoen 43
60
Non - BB - Orange Lions WK-kwa...
16
Enig idee waarom ik deze match...
3
National Team Debate Thread
12
National Team Speeches
1
Election Rules
1
NT seizoen 42
48
[beker] raad de winnaar
79
National Team All-Time stats!
30
U21 seizoen 30
459
NT seizoen 42
1
U21 National Team Debate Threa...
15
<
>
Favorite Folders
NT seizoen 42
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Tesse (5)
Ruaidri (5)
primoss (5)
Falke (1)
Cowstreet (16)
Jeründerbar (5)
BobUP (1)
Oranjeman (4)
J-Freak (2)
Maupster (3)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Cowstreet
To:
Cowstreet
This Post:
2
293909.2
in reply to
293909.1
Date: 4/21/2018 4:06:33 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
499
Second Team:
South Dragons II
Volledige post staat op het Oranje Boven! forum. In onderstaande post heb ik de "gevoelige" info weggelaten.
Selectie NT seizoen 42
Guards
Hilkhuijsen, Halberstad, De Kreek, Van Alphen, Steen, Van Voorn
Geen veranderingen t.o.v. vorig seizoen.
Forwards
Damstra, Yayla
Damstra normaliter starter en een uitstekende SF voor het NT. Yayla komt daar vlak achter maar gaat meer richting guard tzt. Eriks en Aalberts er niet meer bij. Beiden hebben drops gehad op belangrijke defensive skills. En op 35-jarige leeftijd zullen die drops blijven komen.
Bigs
Van Valkengoeds, La Crois, Schoppert, Van der Weijde, Schalij, Grootveld, Algra
Van Valkengoeds zal bij voldoende vorm 1 van de 2 plekken claimen. Grootveld nieuw bij de selectie. Beetje vergelijkbaar met Bossen, maar Grootveld krijgt nog training en hopelijk worden er nog 1 of 2 pops uitgeperst. Grootveld heeft de skills beter verdeeld dan Bossen. Bossen kwam laatste seizoenen eigenlijk tekort en heb ik ook weinig gebruikt. We gaan zien of ik hem nog nodig heb dit seizoen. Algra is 33 geworden maar gaat hopelijk nog een jaartje mee. Van der Weijde en Schoppert zijn backup centers.
Wat zit er vlak achter het NT?
Op de guard positie zijn dat Weener, Van Eendenburg, Van Staaveren, Blokland en Van Sonnen. Van Eendenburg gaat het denk ik net niet redden omdat hij net wat OD en PA tekort komt, verder een goede SG. Weener zit dicht bij selectie maar Van Voorn gaat dit jaar nog voor. Van Staaveren heeft vooral PA training nodig maar is er daarna bijna klaar. Blokland wordt een aanvallende (inside en outside) guard en zou er komend seizoen ook zomaar eens klaar voor zijn. Dan tot slot Van Sonnen. Hij is 1 van mijn favorieten omdat ik zijn trainingsvoortgang de laatste 6 seizoenen van dichtbij heb meegekregen waarbij coach MVDK samen met mij een schema hebben gemaakt wat tot nu toe voortreffelijk verloopt. Hij krijgt dit seizoen passing training en ik verwacht ook nog wat JS/1v1 training om zijn skillset af te maken. Met sinds deze week al 125 TSP (net 24 jaar!) een topper in wording en kan volgend seizoen eigenlijk gewoon mee in het NT als ie zich zo doorontwikkelt. Kan komend seizoen een luxe probleem worden met de spelers die dan nadrukkelijk op de deur zullen kloppen.
Op SF zitten we erg krap dit seizoen. Pielstroom en Lenssen komen eraan. Pielstroom wordt inside getraind maar heeft daar nog wel wat nodig. Momenteel wordt eerst ID getraind wat ik toch als basis zie. Heeft daarna nog wat IS en wat RE nodig. Lenssen is inside nog niet klaar maar kan vergeleken met de huidige NT forwards wel mee. Hij zal straks nog extra IS krijgen. Eerst nog outside verder trainen met OD en JR dit seizoen. Ik verwacht eigenlijk dat Lenssen komend seizoen zijn opwachting kan maken in het NT. Ik ben niet geheel onafhankelijk natuurlijk maar denk dat dat objectief gezien ook daadwerkelijk zo is.
Op de big posities zie ik komend seizoen niemand de sprong maken naar het NT die ook daadwerkelijk iets extra’s toevoegt. Er komen zeker bigs aan maar die zijn nu pas 23. Shariff, Flikkenschild en Schutte staan nog op de shortlist. Shariff komt tekort op outside skills vind ik en Flikkenschild en Schutte worden nog wel getraind maar de vraag is of zij nog dermate voortgang gaan boeken op hun leeftijd dat zij de sprong naar het NT kunnen maken.
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
Cowstreet
This Post:
0
293909.3
in reply to
293909.2
Date: 4/29/2018 4:52:03 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
499
Second Team:
South Dragons II
Voorbeschouwing van de wedstrijd tegen Letland staat op het Oranje Boven! forum.
Mark Unread
Ignore User
From:
Maupster
To:
Cowstreet
This Post:
0
293909.4
in reply to
293909.3
Date: 4/30/2018 1:54:59 PM
Overall Posts Rated:
232
Ai ai dat was close...
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
Maupster
This Post:
0
293909.5
in reply to
293909.4
Date: 4/30/2018 2:39:12 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
499
Second Team:
South Dragons II
absoluut, erg jammer! Meer inzet had waarschijnlijk winst opgeleverd, maar dat is achteraf. Hoge teamgeest komende wedstrijden gaat ook helpen, kijken welke tegenstanders we gaan treffen.
Steen was overigens errug goed. En Yayla van de bank ook heel prima.
Mark Unread
Ignore User
From:
Jeründerbar
To:
Cowstreet
This Post:
0
293909.6
in reply to
293909.5
Date: 4/30/2018 3:52:26 PM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
1393
Zeker geen verkeerde prestatie met minder inzet tegen Letland. En ondanks het wat lage FG% van Alphen toch met +8 als enige een positieve bijdrage in de tijd op het veld.
Last edited by Jeründerbar at 4/30/2018 3:53:15 PM
Mark Unread
Ignore User
From:
primoss
To:
Jeründerbar
This Post:
0
293909.7
in reply to
293909.6
Date: 4/30/2018 4:51:37 PM
Overall Posts Rated:
408
Dat is wel meest nietszeggende statistiek die we zo"n beetje kennen:)
Mark Unread
Ignore User
From:
Ruaidri
To:
primoss
This Post:
0
293909.8
in reply to
293909.7
Date: 5/1/2018 12:50:25 AM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
536
Second Team:
Silver Onions
Ja, ik geloof dat in de NBA Durant ooit een all-time low heeft gezet met min-minuten in een van zijn eerste seizoenen.
Had trouwens wel de hoop dat we zouden winnen, al blijven uit wedstrijden altijd lastig.
Only in the dark, we succeed!
Mark Unread
Ignore User
From:
Jeründerbar
To:
primoss
This Post:
0
293909.9
in reply to
293909.7
Date: 5/1/2018 3:17:13 AM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
1393
Deliberately Meaningless Index voelt zich gepasseerd! :p
Mark Unread
Ignore User
From:
primoss
To:
Jeründerbar
This Post:
0
293909.10
in reply to
293909.9
Date: 5/1/2018 4:53:17 AM
Overall Posts Rated:
408
What about punten per 100 schoten?
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
primoss
This Post:
0
293909.11
in reply to
293909.10
Date: 5/1/2018 5:20:03 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
499
Second Team:
South Dragons II
De komende wedstrijden zijn inmiddels bekend. Behoorlijk pittige loting met Israël (thuis), Engeland (uit) en als laatste wedstrijd Duitsland (uit). Wat dat betreft was winst gisteren zeker welkom geweest.
Mark Unread
Ignore User
From:
Cowstreet
To:
Cowstreet
This Post:
0
293909.12
in reply to
293909.11
Date: 5/7/2018 4:30:36 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
499
Second Team:
South Dragons II
Blij met de belangrijke winst vanavond tegen Israël. Vooral op de SF-PF-C positie kwamen we aanvallend erg goed door, ook vanaf de bank. Rebound overwicht en vrije worpen (24 op 27!) hebben ook in belangrijke mate bijgedragen aan het resultaat.
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images