Ber om ursäkt, har bara haft tankar på att hitta nya spelare på transfern när jag varit inloggad o hade helt glömt bort detta :)
Det är lite lite material, men jag har gjort vad jag kunnat!
Jag har tränat RB 6v och ID 6v sedan jag skaffade lvl 6-tränare...
RB-träningar: 6
Normalt 1,75 träning per steg = 3,4 steg höjning under de 6 veckorna.
Kozlov:
RB start 4 (höjde sig första träningen)
RB slut 8 +1
Nordling:
RB start 7 (höjde sig första träningen)
RB slut 10 +1
Fitzpatrick:
RB start 4 (höjde sig andra träningen)
RB slut 7 +1
Rostas:
RB slut 10
Tamiazzo:
RB start 4 (höjde sig andra träningen)
RB slut 7
Missade 18 min av en träning.
ID-träningar: 6
Normalt 2-3v = 2,5v = 2,4 steg höjning under de 6 veckorna.
Kozlov:
ID start 7 (höjde sig andra träningen)
ID slut 9 +2
Missade 9 min av en träning.
Nordling:
ID start 6 (höjde sig första träningen)
ID slut 9
Fitzpatrick:
ID start 6 (höjde sig tredje träningen)
ID slut 8 +1
Rostas:
ID start 5 (höjde sig tredje träningen)
ID slut 7 +1
Tamiazzo:
ID start 6 (höjde sig tredje träningen)
ID slut 8
Det där är ju väldigt svårtolkade o ungefärliga värden... som sagt väldigt lite material. Om vi istället kollar på antal träningar från första popp till sista popp.
Exempel på hur jag räknar:
Nordling:
RB slut 10 +1
Då blev han vid träning 1 = RB 8
Vid träning 5 blev han RB 10
Vilket ger 4 träningar för 2 popp. (träning 2,3,4,5).
Då ser sammanställningen ut såhär:
RB-träningar: 6
Normalt 1,75 träning per steg
Rostas, Antal träningar efter första popp och till sista; 5 = 2,86 stegs höjning enligt normalen.
RB start 8
RB slut 10
Kozlov, Antal träningar efter första popp och till sista; 4 = 2,3 stegs höjning enligt normalen.
RB start 5
RB slut 8
Nordling, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 4 = 2,3 stegs höjning enligt normalen.
RB start 8
RB slut 10
Tamiazzo, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 4 = 2,3 stegs höjning enligt normalen.
RB start 5
RB slut 7
Fitzpatrick, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 3 = 1,7 stegs höjning enligt normalen.
RB start 5
RB slut 7
ID-träningar: 6
Normalt 2-3v = 2,5v
Nordling, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 5 = 2,0 stegs höjning enligt normalen.
ID start 7
ID slut 9
Tamiazzo, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 3 = 1,2 stegs höjning enligt normalen.
ID start 7
ID slut 8
Kozlov, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 2 = 0,8 stegs höjning enligt normalen.
ID start 8
ID slut 9
Fitzpatrick, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 2 = 0,8 stegs höjning enligt normalen.
ID start 7
ID slut 8
Rostas, Antal träningar efter första popp och till sista popp; 2 = 0,8 stegs höjning enligt normalen.
ID start 6
ID slut 7
Slutsats:
Det är inte särskilt stor skillnad... det mesta av variationen som finns beror snarare på att egenskaper tränas snabbare/långsammare beroende på spelaren övriga egenskaper. Kan tillägga att alla har 5-7 i IS.
Förhoppningsvis kan man göra en betydligt bättre utvärdering efter nästa säs. Men drastiskt snabbare går det verkligen inte, o det är tveksamt om jag kommer lägga ut pengar på en lvl6-tränare igen.
Last edited by sku88an at 9/10/2009 8:06:18 AM