BuzzerBeater Forums

BB Andorra > TMundial P2: AND-Albània

TMundial P2: AND-Albània

Set priority
Show messages by
From: rafera

To: Xtc
This Post:
00
162202.20 in reply to 162202.19
Date: 10/26/2010 11:47:10 AM
Overall Posts Rated:
1212
si et fixes hi ha alguns equips que encara no han jugat cap partit, per exemple españa (te els dos partits perduts pero no té punts a favor ni en contra) aquests equips per algun motiu deuen començar a jugar el torneig de consolació ara i suposo que esperen a coneixer tots els equips per acabar de fer el sorteig. (es una suposició)

From: Xtc

This Post:
00
162202.21 in reply to 162202.20
Date: 10/26/2010 11:59:19 AM
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
deu ser la repesca que he llegit per algun forum
Brasil s'ha cascat Espanya i Espanya ve a jugar amb els pobres desgraciats la fase de consolació. Vaja parell de desastres...el seleccionador rebrà més que en Marot....ja vaig llegir tot el merder pel mal paper a l'europeu...les cagades passen a tot arreu, fins i tot als campions del mon

tot i així, si haguéssim guanyat o perdut els 2 partits haguéssim tingut un sorteig diferent?? o sigui el sorteig es basa en la classificació?? Marot o algú més ho sap

From: Marot

To: Xtc
This Post:
00
162202.22 in reply to 162202.21
Date: 10/26/2010 7:59:44 PM
Overall Posts Rated:
916916
Si en efecte, els que venen de la repesca comencen amb 0-2.

Sobre Espanya... Dur partit i més veient les estadistiques, molt em temo que Princeton té un efecte negatiu en el rebot ofensiu, de lo contrari no trobo altre explicació. Tot i així el torneig consolació estarà molt entretingut amb Itàlia, Alemanya i Espanya ara, serà un gran torneig ¡

I sobre els emparallaments ho desconec, pro em sembla a mi que és aleatori totalment... Crec que no hem tingut molta sort no?

Dels que ens han tocat, Suècia fora duríssim, tuníssia potser és el que més s'assembla al nostre nivell, tot i que veig que té algun jugador interessant, i UAE també pot posar les coses difícils i els altres equips em semblen bastant més superiors.

Crec que aquest tipus de torneig serà més important la gestió dels esforços a lo llarg del torneig i depenen d'això poder guanyar algun partit.


Per cert si encara tens el dubte del relaxat de l'altre dia, no hi pensis :P xk si haguessis guanyat en normal aquesta setmana segurament tocava tie i perdre(bueno això és una suposició...), tot i així el de Japò va estar molt igualat ¡

From: Xtc

This Post:
00
162202.23 in reply to 162202.22
Date: 10/27/2010 6:10:16 AM
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
No hem tingut massa sort...també podia haver estat pitjor. Em sembla que els que venen de la repesca son tipus cap de sèrie i no te'n pots trobar a més d'un pel camí....això doncs, millor Tunis que Espanya...però vaja, millor que hagués tocat Luxemburg i seleccions mitges con Dinamarca o Bèlgica, que vistos els plantejaments que fan alguns ens facilitarien les coses.
Mirarem de fer un paper digne, partit a partit, si podem entrar als 32 serà magnífic...però poc probable ara mateix. Almenys hauríem de pujar ranking per tenir un millor sorteig cara l'europeu de la pròxima temporada i anar creixent. La feina del proper seleccionador, jo o algú altre començarà per aquí.

Ara mateix, el de sempre. Mireu de tenir els jugadors en el rang òptim de minuts (qualsevol pregunta em podeu escriure, com sempre). Alguns ja els he contactat per mirar d'arreglar el tema resistència, que és més important pels més veterans i habituals del cinc inicial (que jo no progressen gaire en habilitats) i una mica secundaris en gent de 22-23-24 on la prioritat pot ser encara les habilitats...però sempre que convingui, aniria bé tenir una resistència almenys en mediocre.

Si el de Japó ja està passat. Com ja vaig dir el primer dia, unes mínimes diferencies ens podien posar 2-0 o 0-2...ens hem quedat al mig, que no està malament pensant a més que encara no podem posar tota la carn a la graella pq tenim gent sobreexplotada. Tenim poc marge de maniobra pq ens fallen 4 peces importants.

From: Cagallo

To: Xtc
This Post:
00
162202.24 in reply to 162202.23
Date: 10/27/2010 7:18:39 AM
Overall Posts Rated:
1111
Es coneix a partir de quin rànking podem ser antepenultims o penúltims de grup a l'europeu? Intueixo que acabar amb 0 victories i 7 derrotes al torneig de consolació equival a ser últim de grup a l'europeu, pero, on està el marge?

From: Xtc

This Post:
00
162202.25 in reply to 162202.24
Date: 10/27/2010 8:52:40 AM
In your face
III.9
Overall Posts Rated:
114114
m'inclino a pensor que ho fan per ranking...per tant si evitem ser de les 6 ultimes europees millor
amb l'última victòria en tenim 8 per sota, però dinamarca, irlanda i albania estan molt a prop nostre...soms els primers del tren de cua. Moldàvia ja està més amunt
El calendari d'albania es molt mes facil que el nostre
86 Puerto Rico 72 Shqipëria
72 Shqipëria 74 Ireland
72 Shqipëria 92 Jamaica
25 Taiwan 72 Shqipëria
72 Shqipëria 22 Philippines
81 Cymru 72 Shqipëria

el de Irlanda diria que tambe
74 Ireland -- 28 Latvija
72 Shqipëria -- 74 Ireland
75 Indonesia -- 74 Ireland
74 Ireland -- 53 România
45 Costa Rica -- 74 Ireland
74 Ireland -- 65 Ecuador

i el de Dimarca també (haurem de confiar que segueixin tan empanats com fins ara, pq són molt superiors per plantilla)
69 Paraguay -- 77 Danmark
77 Danmark -- 57 South Africa
86 Puerto Rico -- 77 Danmark
77 Danmark -- 93 Macau
77 Danmark -- 10 Iran
37 Slovenija -- 77 Danmark

Com que lamentar-nos no ens serveix de massa...què hi farem, provaré de fer de William Wallace a Braveheart...els hi ensenyarem el cul i a veure si els enganyem ;)