Big 8:
Badbreath Boys
Bra lag, mycket fin första femma kommer förmodligen inte ha några problem att nå en slutspels plats.. de kommer förmodligen att kriga om första platsen med..
Bask et Balls
Som nämnt tidigare så måste ju någon komma sist, om inget händer under säsongens gång så tror jag att det blir en sista plats för BeB.
Fornudden BK
Har ett hyfsat inside lag, ganska svaga outside och jag tror inte det håller i årets serie.
Hamråttornas BK
Har ett helt ok inside lag och i princip inget outside alls, men med starkt inside spel ska dem nog vara med och kriga i toppen..
Slamdunkers BK
Med fint outside spel ska dem nog också vara med och kriga i toppen.
Smala Sussie
Nykomling, med fint outside spel och bra spel av Joco Zdovc ska dem nog också vara med bland toppen..
Torp IK
Tror inte att dem lyckas vara med o kriga i toppen denna säsong, tyvärr.
1. Badbreath Boys
2. Jag ;)
3. Hamnråttorna
4. Slamdunkers
5. Smala Sussie
6. Torp IK
7. Fornudden BK
8. Bask et Balls
2-5 kommer bli mycket svårt.. vem som kan hamna varsom.. hah så klart måste jag ju skriva mig själv som 2a ;)
Great 8:
Åkersberga HK
Med fint outside spel så vet man aldrig..
Darkhill Hoopsters
Nykomlingar med helt okej lag, helt ok inside, men inge vidare vad gäller outside.
Gräsnötarna
Med ett mycket fint outside spel så ska dem nog klara sig bra.. blir förmodligen lätt stoppat i längden då dem endast har 2 spelare..
Guttorp BBK
Helt ok lag, 1 stark spelare outside och 1 stark spelare inside ska nog klara sig bra i Great 8..
KFUM Skellefteå
Ett små jämnt lag utan spelare som sticker ut. Ska nog lyckas vara med o kriga i toppen..
Liverpool Knicks
Hyfsat lag, även dem kommer förmodligen kriga om en topp 5 plats i G8.
mosquitoes
Med hyfsat outside så som jag nämnt många gånger tidigare.. vet man aldrig ;)
Spångakillarna
Tror dem kan komma och få det svårt, gissar på en kval plats.
1. Guttorp BBK
2. Gräsnötarna
3. Åkersberga HK
4. Liverpool Knicks
5. KFUM Skellefteå
6. Darkhill Hoopsters
7. Spångakillarna
8. Mosquitoes