Meest belachelijke wat ik heb gezien voor Hayward is ruil voor Turner, Oladipo en 1st.
Maar volgens mij zijn dat allemaal voorstellen gebaseerd op het idee dat Hayward zijn salaris rond zijn geweigerde jaar is.
Ik zie Indiana eigenlijk geen van hun starters traden, behalve als er een echt weg wil.
Wat ik lees is dat Hayward iets zou krijgen van 4 jaar voor 100m totaal van Indiana. Dan zou zijn start salaris liggen rond het salaris van Oladipo.
New York zou eindelijk een beetje wijs zijn geworden en hem 2 jaar voor rond de 40m totaal hebben geboden.
Ik vind de Matthews niet echt versterking voor Lakers, maar de andere twee free agents signings wel.
Nog een raar gerucht, Boston schijnt Kemba Walker te willen traden of Kemba Walker wil weg omdat de drie "sterren" de sfeer verpesten bij Boston.
Ik begrijp niet helemaal waar Boston op dit moment mee bezig is. Ze hebben geen fatsoenlijke big. Nu is misschien Whiteside wel iets voor hun, maar veel fatsoenlijke andere opties als free agent zijn er niet of ze moeten ineens voor spelers gaan die ver in de 30 zijn. Thompson, Gasol, Milsap.
Only in the dark, we succeed!