Snap wat je bedoelt en tuurlijk hebben de Lakers en de knicks etc daar enorme voordelen van. Zoals nu zitten de lakers en de warriors en volgens mij de clippers ook tegen hun hard cap aan wat voor enorme tax bills zorgt. Maar in 2018-2019 was ieder team winstgevend, dus ook de kleine markten, behalve de cavs. En meer winnen zorgt ook voor meer inkomsten. Toen lebron in cleveland was betaalde ze ook aardige tax maar toen waren ze enorm winstgevend. Dus ik snap wat je bedoeld omdat de lakers eigenlijk gegarandeerd dikke winst maken en dat geld niet per de voor small markets zoals de bucks en de cavs. Maar winnen zorgt voor een hoger inkomen, niet alleen voor nu maar ook omdat je een grotere fan base opbouwt waarvan een deel loyaal blijft en waardoor je dus ook op termijn meer fans krijgt. Ik denk dat als je veel wint het ook gewoon makkelijker wordt om die tax op te nemen. Die 66 miljoen van gsw is wel enorm veel. Maar in 18-19 hadden de bucks 283 miljoen winst. Dan moet die 66 miljoen ook wel lukken voor hun. De vraag is volgens mij meer of ze het ook willen. En tuurlijk is dat voor de lakers veel makkelijker, maar toch.