Ja, det har tidvis varit frustrerande. Tror det kan ha att göra med att hans ID gör att den han försvarar på inte ens kommer till skottläge. Kollar man runt lite på bra offensiva spelare Kuba har försvarat på genom åren, så ser man att deras antal skott är rejält mycket lägre mot oss än genomsnittet. Vilket leder till mitt primära problem - att det kommer till ett förbaskat antal skott mot min andre insideförsvarare, vilket i år har varit Arango, som är en renodlad foulmagnet, som dessutom droppade i ID första träningen efter jag köpte honom. Jag gillar ju att ha lite konstiga spelare i laget, men denna säsongen har försvaret varit helt ur balans - eländigt jobbigt.
Skulle gärna vilja testa en variant med 14-15 ID 11-12 OD och 20 SB, gärna med en kompis med minst 17 ID och ~ 15SB. Det hade varit kul, men lär väl aldrig hända...
Grattis till IOW! Nu är det bara BBB kvar!!! KÄMPA!!!!!!!!
Grattis även till Vattjom som ju har flera bra år kvar med Broux, Libbstickan och gänget - rena ungdomsmaffian. Tänker att du är ute efter en PG. Miguel hälsar att han inte vill vara kvar i looserklubben längre, han kräver att få lämna. Han skulle sitta som en Loco i Vatos. Bäva alla!!!