BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread

Vaaliväittelyt / National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
109475.22 in reply to 109475.19
Date: 9/9/2009 12:25:38 PM
Porvoon Jarmo
III.1
Overall Posts Rated:
788788
Joo, sori et haaskasin aikaanne höpinöillä.


Mitäs tässä anteeksi pytelemään,rupeet lataamaan semmoista faktaa tiskiin että porukka ottaa sut vakavasti,jos semoista ei löydy niin sit on kyllä ihan turha lähtee kalasteleen ääniä.

Vaikka tää peliä onkin,niin jotkut ottaa tuon valmentajan pestin ihan vakavissaan,mun ääni lähtee ainakin niille jolla on jotain näytettävää,pelkällä verbaalisella lahjakkuudella ei valitettavasti pärjää.
-EW-

From: zafman
This Post:
00
109475.23 in reply to 109475.22
Date: 9/9/2009 6:18:46 PM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Hmm... hieman on omaa kiirettä tässä ollut ja ei oikein ole vielä kerenneyt tähän oikein asennoitumaan... tulen siis kyllä piinaamaan ehdokkaita kysymyksilläni, kun ainakin tällä hetkellä U21 manageri on aika iso osa minun toimeani maajoukkueen peräsimessä. Saa kyllä olla vahvoja kommentteja ja vastauksia että tulee Oldtimerin sysäämään poin, mutta tosiaan en ole ääntäni vielä antanut että kaikki on auki.
Mitä omiin kriteereiheni tulee, niin katson aika jyrkästi näitä pari kautta BB:tä pelanneita managereita, jotka ovat ehdolla. Itse alusta asti mukana olleena en pysty edes itse sanovani hallitsemaan peliä "täydellisesti" ja oma näkemys on että aika turha on koittaa isoon pestiin pyrkiä pienellä kokemuksella.... mutta tosiaan ei se mahdotonta ole, saavat kyllä tehdä ison työn vakuuttaakseni minun ääneni heille.
Palaan astialle kun koulukiireiltäni kerkeän eli varmaankin perjantaina sitten.

This Post:
00
109475.24 in reply to 109475.23
Date: 9/10/2009 5:23:19 AM
Overall Posts Rated:
2626
No onhan tämä nyt kamppanja, muut ehdokkaat on tainneet joutua kotiarestiin ja ainoa haastaja, joka uskaltautui edes laittamaan kommentteja on poistanut nekin vähät tuotoksensa.

Onko todellakin tulossa kaikkien aikojen aneemisimmat vaalit, kun vastaehdokkaat eivät saa mielipiteitään julki vaikka kuinka niitä koettaisi anella.
En oikein tiedä, että pitäisikö laittaa näille muutamille muille kisaan ilmoittautuneille henkilöille ohjeet BB-mailin välityksellä, jotta osaisivat tulla tänne osioon kertomaan mielipiteitään, jolloin saataisiin aikaan edes jonkin asteinen keskustelu.

Nyt rohkeasti esiin ja kertomaan kuinka tulisitte pestin hoitamaan tai jollei teillä ole mitään kerrottavaa, niin ainahan voi ehdokkuutensa käydä perumassa tuolta vaalit sivuilta.

Yksin puheluksihan tämä tuntuu menevän ja jos jatkopesti tulee näin halvalla, niin kyllä jossain on vika.

This Post:
00
109475.25 in reply to 109475.24
Date: 9/10/2009 6:07:55 AM
Overall Posts Rated:
587587
Yksin puheluksihan tämä tuntuu menevän ja jos jatkopesti tulee näin halvalla, niin kyllä jossain on vika.

Aika vaisut vaalit on kyllä käynnissä.

Mistä saadaan kilpailua? Eikö edes kestoehdokas-Pleksi ole astumassa tulilinjalle?

This Post:
00
109475.26 in reply to 109475.25
Date: 9/10/2009 6:42:11 AM
Overall Posts Rated:
2626
Pleksi ei luvannut tulla kisaan tällä kertaa ja ehkä pienellä uhkailulla ja kiristyksellä on osansa asiassa... ;-)

This Post:
00
109475.27 in reply to 109475.24
Date: 9/10/2009 7:21:21 AM
Overall Posts Rated:
66
Tämähän tarkoittaa sitä, että kaikki suomalaiset luottavat oldtimeriin, ja pitävät sinua parempana ehdokkaana.

From: hene10

This Post:
00
109475.28 in reply to 109475.27
Date: 9/10/2009 8:01:11 AM
Aittakorven Torjunta & Heitto
II.1
Overall Posts Rated:
22142214
Second Team:
Moltas Matsson Academy
Joo näyttää siltä että muut ehdokkaat ovat ottaneet osaa vaan "leikillään", kun ei usko ilmeisesti omiin mahdollisuuksiin Oldtimeria vastaan, ei toki uskonpuuttesta heitä voi moittia, en kyllä uskoisi itsekkään :-)

This Post:
00
109475.29 in reply to 109475.27
Date: 9/10/2009 8:28:41 AM
Overall Posts Rated:
2626
Kiitokset vaan kannatuksesta jo nyt, mutta itse pidän näistä vaalitapahtumista juuri väittelyiden ja niiden tuomien erilaisten näkökohtien takia. Nyt on jäänyt lähes kaikki kysymykset tekemättä, joista olisi ehkä voinut ottaa itsekin jotain ulos ja olisi jälleen joutunut hieman pohtimaan omia toimintatapojaan.
No ei nyt heitetä vielä kirvestä kaivoon vaan odotellaan josko vielä joku kirjoitustaitonen ja hanakka väittelijä ilmaantuisi jostain ja saisi aikaiseksi kunnon kisan.

From: zafman
This Post:
00
109475.30 in reply to 109475.29
Date: 9/10/2009 10:30:24 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Viisi ehdokasta näyttää lista ja niistä kaksi on saanut vain aikaiseksi vaalipuheen... Nyt on se paras hetki vaikuttaa asioihin joko itse asettumalla ehdolle tai esittämällä kysymyksiä ehdokkaille. Minä en valitettavasti pysty asettumaan ehdolle sääntöjen takia, joten tyydyn kyselemään ja kommentoimaan.

Kaikille ehdokkaille muutama ihan pieni kysymys:
1. Mikä on pelaajan potentiaalin merkitys valinnassa?
2. Mikä on managerin kansalaisuuden merkitys? Voisi rajata tarkemmin suomalainen vai ulkomaalainen manageri mj-pelaajalla ja perusteltuna kiitos.
3. Pelaajan pelikunnon merkitys?
4. Joukkueen peli-innon merkitys?
5. Yhteistyön merkitys maajoukkueen kanssa lupaavia junnuja kehittäessä?
6. Kantasi sopurentoiluun? (kestosuosikkiaihe ;)
7. Your language proficiency especially in English?

Muutama on ihan pelin perusperiaatteista ja muutama sitten kertookin mulle jotain muuta. Jos täällä nyt edes syntyy mitään kilpailua niin tulee kyllä lisääkin kyssäreitä. Aikaahan kisaan ilmoittautumiseen on vielä reilun päivän verran ja sitten tiistaina 15 on jo U21 manageri tiedossa. Onnea kisaan kaikille!

Vastauksia ja keskuteluja odotellen,
zafman

From: oldtimer

This Post:
00
109475.31 in reply to 109475.30
Date: 9/10/2009 1:16:40 PM
Overall Posts Rated:
2626
Sattuneesta syystä jätän vastaamisen hieman myöhemmäksi ja katselen tuleeko joltain haastajalta jäätäviä kommentteja. Uskoisin kyllä, että omat kantani lähes kaikkiin kysymyksiin on jo tiedossasi. Omat vastaukseni tulet saamaan viimeistään vaalien toisen kierroksen alkaessa, jos nyt sattuisin pääsemään vielä niin pitkälle.
Kysymykset joita tuossa esitit ovat varsin olennaisia managerin toiminnalle ja joukkueen menestymisen ehtoja.

Vaikka lupasinkin jo olla vastaamatta kysymyksiin vielä, niin kohtaan 6 en voi olla vastaamatta jo nyt, kantani on ehdoton ei. Urani aikana ehdotuksia on tullut jonkin verran, mutta se ei kuulu reilunpelin henkeen ja sellaisia sopimuksia en tule tekemään.
Niin ja tuota enklantiahan minä en osaa ollenkaan, keskustelen kyllä sujuvasti ja luenkin myös varsin sujuvasti joskus jopa kirjoitan. Virallisessa kielikokeessa sain arvosanaksi vain B2 mitä se sitten lieneekin tarkoittavan ja työssäni joudun käyttämään sitä päivittäin eli se siitä, and If you like I'll write the translation later.

-Oldtimer-

This Post:
00
109475.32 in reply to 109475.31
Date: 9/10/2009 1:20:20 PM
Overall Posts Rated:
182182
Nämä vaalit kyllä aika koomiset.:) Ainut mikä tapahtuu on että mj-valmentaja tenttaa U21-valmentajaa että onko varmasti nyt tarpeeksi hyvä tähän hommaan.:) Melkein tekee mieli lähteä itse mukaan keskusteluun ja vastailemaan, mutta yritäån pidätellä nyt..:)

!zazhigai!
Advertisement