Quins precedents? Explical's si ets tan amable, perquè t'ho porto dient desde fa temps, ho tens mal entès, però explica-m'ho tu siuspalau que segur que ho saps millor que jo no? Si no és així millor calla, perquè sempre estas atemptan a la meva persona.
Per cert "presentaVes", "És"... esperoq ue haguin sigut 2 petits errors de teclejar ràpidament (a mi també em passa) però si no ho és repasset al menys la ortografía de la V i la B
Per cert jo també faog faltes i moltes, però intento que no siguin tan greus ;)
Vinga "xato" fins un altre
Jo amb el tema de l'ortografia al fórum no m'hi he ficat... que només cal veure com escrius...
I no ataco pas la teva persona, senzillament dic que ja tens un passat de deixar abandonades coses concretamen 2 copes Catalunya per no tenir temps... i si aixó no es cert ho desmenteixes que perfectament recordo que una estaves d'ajudant i l'altra l'organitzaves tu directament.
Que siguis l'únic que dona la cara es un punt a favor, però no vol dir que tinguis més temps i si tens temps de passar-te pels fòrums com ho fas també hauries de tenir temps de traduïr les notícies...
Howl to the Moon, you won't regret it.