BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > 1era Ronda COPA CATALUNYA

1era Ronda COPA CATALUNYA

Set priority
Show messages by
From: MíTicus

This Post:
00
59299.221 in reply to 59299.218
Date: 2/9/2009 2:20:31 PM
Overall Posts Rated:
22
Ei GrFlur, la veritat és que tota aportació és bona!

En un principi m'ha costat un poc entendre la competició, però ja m'he fet la idea.
A mi m'és indiferent fer-ho d'una manera o altre. La veritat és que havia decidit fer-ho així, perquè era com ho tenieu fins ara i no canviar-vos-la.
Però sí que penso que seria una mica més complicat l'organització. I també amb aquesta manera, com bé has dit tu, quanta més gent més difícil serà controlar-ho. S'hauria de reduir;i si aquest any ja som prop de 32 participants, no vol dir que de cada any vagi en augment; i tampoc no s'han de tancar les portes als possibles participants.

El "poble" decideix en tots els temes, jo no ho vull dir. Suposo que tot seria adaptar-se a una manera o altre.

Salut!

This Post:
00
59299.222 in reply to 59299.219
Date: 2/9/2009 2:26:02 PM
Overall Posts Rated:
22
Si la cosa tira endavant ja em va bé!! :D

Doncs sí, no s'havia fet cap tipus de menció a l'únic campió que tenim ni al principi de'aquesta Copa Catalunya, i penso que això és una cosa molt important. Sinó, quin merit tindria guanyar-la si després de fer-ho es passa a les ultratombes del fòrum?? ;)

Per cert, també mèrit pel GrFlur, que va ser l'altre finalista!

This Post:
00
59299.223 in reply to 59299.220
Date: 2/9/2009 2:42:36 PM
Overall Posts Rated:
22
Sí t'entenc però compartir-ho... ja no ho sé. ;)

És que la I Edició, no se pot ni dir aquest nom ja que només va ser un reclutament de participants i no es va jugar ni un partit.
El primer guanyador va ser a la "II" Edició, però en realitat era la primera vegada que es feien uns calendaris i unes classificacions, on es disputaven de veritat enfrontaments de Copa Catalunya.
I a la III Edició, és un altre cas, ja que sí va començar, però no va tenir cap guanyador ni res. Es quedà a mitges.

Seguint la teva comparació; no m'imagino que en la ACB estiguessin preparant la competició i ja comptés com a una temporada en l'any que estaven preparant la I Edició que començaria al pròxim. :s Com si: "en la 1a Edició de l'ACB no va haver-hi cap partit i, per tant, cap guanyador."

I si és per l'orgull de tenir tantes edicions com els gallecs (que serien els que en tenen més i suposo que començaren pel mateix temps), no hem de fixar-nos amb això... Ells possiblement no han tingut tants problemes i han pogut finalitzar-les totes.

Bé, si voleu deixo:

I Edició Copa Catalunya: --

II Edició Copa Catalunya: Campió Latrell

III Edició Copa Catalunya: --

IV Edició Copa Catalunya: (el d'aquest any)

No trobes que queda pobre?? xD (mem si et convençu) ;)

This Post:
00
59299.224 in reply to 59299.223
Date: 2/9/2009 3:41:19 PM
Overall Posts Rated:
227227
Hola,

En la meva opinió això de tenir, 1, 2, 3 i 4 divisió ho fa tot molt més rígid. Perquè no passem de divisions i fem un format anual de tots contra tots?
M'explico:

Grups petits per pur sorteigr, per exemple de 4 equips, jugats a una sola volta.

Els campions de cada grup ( depenent del calendari, també els sotscampions) es juguen qui és el campió de la copa CAT a eliminatories directes.
Els eliminats, a intentar-ho la següent temporada.
Així cada temporada tots els equips podrien optar a ser campions de la copa CAT i no només a intentar ascendir...a més a més els nous participants no haurien de començar desde sota.

Per mi és el més just per tothom...és igual quan hagis començat a jugar la copa CAT, sempre tindràs possibilitats de guanyar-la.

Què us sembla?

Si us agrada s'hauria de mirar el calendari.

Salut!

This Post:
00
59299.225 in reply to 59299.224
Date: 2/9/2009 3:43:11 PM
Overall Posts Rated:
289289
A mi m'agrada la teva proposta ;)

Com tu dius,seria molt menys rigid i tots tindriem les mateixes opcions de guanyar la copa.

This Post:
00
59299.226 in reply to 59299.223
Date: 2/9/2009 4:29:52 PM
Overall Posts Rated:
00
no habera mes que res era per diferenciales, asigui si tornes a fica un III, i una IV dosn nose crec que tampoc pasa re pèr posa V i esta tot mes ordenat, i en plan com monta la del any quebe crec que aixi amb grups de 8 i tal com se esta montan aquest any es mes facil de entendre pels qui participan i que s'enganchin a juga

bueno aquesta es la meva opinio ejje

This Post:
00
59299.227 in reply to 59299.226
Date: 2/9/2009 5:11:56 PM
Overall Posts Rated:
22
dosn nose crec que tampoc pasa re pèr posa V

Juer nen, no si encara m'acabaràs convencent tu a mi...

Ho he estat pensant, i sí, és indiferent. En lloc de posar: Campió de la Edició X;
podria posar:

Campions de la Copa CAT:
- ____
- ____

I el títol del post serà indiferent si duu un V. Potser com que jo no ho he viscut, doncs tampoc ho sentia tant. ;)

Last edited by MíTicus at 2/9/2009 5:13:08 PM

This Post:
00
59299.228 in reply to 59299.224
Date: 2/9/2009 5:34:02 PM
Overall Posts Rated:
00
jo estic d'acord amb findreasons, una copa es la competicio del KO per excel·lència, amb un partit dolent, pots kedarte fora i aixo li dona més emoció al tema, qualsevol pot guanyar a qualsevol.
recordo l'edicio en que va guanyar latrell que jo tb hi vaig participar, en que es va fer aixi (si no recordo malament); grups de 4 i despres eliminatories fins arribar a la final.
Penso que a més a més de ser segurament mes facil el format, tb es donaria més emocio al tema de ser una copa, no se q en penseu?¿?

From: MíTicus

This Post:
00
59299.229 in reply to 59299.228
Date: 2/9/2009 5:48:47 PM
Overall Posts Rated:
22
Bona opinió eiqtal...

A veure! El format m'és indiferent, però ja l'hauriem d'anar aclarint!

Es tractarà de exposar els pros i contres de cadascuna i opinar sobre quin agrada més.

En principi hi ha dues propostes de formats diferenciades:

1. La primera seria el que hi ha vigent aquesta temporada. El podem anomenar format de lliga, ja que és com si fós una Lliga Catalana paral.lela a l'espanyola, però més breu (per problemes de calendari).

La cosa bona que té és que tots els equips juguen básicament les mateixes jornades.
Per contra, la veritat és que sí, que és més rígid pels que comencen desde abaix.

2. El segon, seria el format de copa, ja que encara que hi ha una lligueta inicial, s'anirien fent eliminatòries per passar de ronda.

Un dels inconvenients serien pels que segueixen en Copa espanyola, q potser tendrien més difícil participació, i que hauriem d'escollir una data una mica més tard perquè poguessin entrar uns quants més eliminats de copa espanyola (crec que és alguna cosa parescuda al que fan a la Galiza Cup).
Una altra diferència amb el format lliga, és que en aquest alguns clubs només jugarien 3 partits i ja quedarien eliminats després de la lligueta la meitat dels participants. O sigui, que per a molts la Copa CAT serà molt curta.

Si parlem amb propietat, tendria més essència de copa la segona opció; ara bé, no sé si preferiu una espècie de Competició Catalana (com si fós una lliga pròpia) o si preferiu tenir una Competició de Copa pròpia mitjançant eliminatòries.

La meva opinió SINCERAMENT en aquests moments es de 50%-50%. Em refereixo a que no puc escollir amb una de les dues opcions ara mateix.
Podem crear una mica de debat opinant i tal, i (com que crec que és el més important de la competició per la pròxima temporada) acabant amb una mena de votació com:

-Format Lliga: (+ X) votacions.

-Format Copa: (+ X) votacions.

Ja veis que a mi això de la democrazia em mola un munt :D.

Ara bé, el que no voldria per res del món és crear una divisió per culpa d'això entre els participants!! Al cap i a la fi, què més dóna?? Surti el que surti serà una competició ben honorable com les altres!!

Esperu unitat amb la decisió que es prengui (pareixo un jutge de pau :s)
Què en deis?

From: eiqtal

This Post:
00
59299.230 in reply to 59299.229
Date: 2/9/2009 6:25:48 PM
Overall Posts Rated:
00
penso que amb la copa, tb es podrien anar fent eliminatories pel 3r, 4t, 5è, 6è, 7è,....llocs, d'akesta manera, un equip que perdes els 3 primers partits no acabaria la copa catalunya aki.
Per exemple;
- tenim 12 jornades d'amistos descomptant la 1a de copa d'espanya que tothom la juga
- fent'ho amb els equips d'akest any (32) serien 8 grups de 4 = 3 jornades

- a) mesclar fent 1r-4t i 2n 3r fariem els 16ens de final = 1 jornada

- b) perdedors de a) fan uns 8ens de final (17è a 32è)
c) guanyadors de a) fan uns 8ens de final (1r a 16è)

- d) fer quarts de final amb els perdedors de b) (25è a 32è)
e) fer quarts de final amb els guanyadors de b) (17è a 24è)
f) fer quarts de final amb els perdedors de c) (9è a 16è)
g) fer quarts de final amb guanyadors de c) (1r a 8è)

- h) semis perdedors de d) (29è a 32è)
i) semis guanyadors de d) (25è a 28è)
j) semis perdedors de e) (21è a 22è)
k) semis guanyadors de e) (17è a 20è)
l) semis perdedors de f) (13è a 16è)
m) semis guanyadors de f) (9è a 12è)
n) semis perdedors de g) (5è a 8è)
o) semis guanyadors de g) (1r a 4t)

- perdedors de h -->31è i 32è
guanyadors de h ---> 29è i 30è
perdedors de i --27è, 28è
guanyadors de i -->25è, 26è
perdedors de j --> 23è, 24è
guanyadors de j -->21è, 22è
perdedors de k --> 19è, 20è
guanyadors de k --> 17è, 18è
perdedors de l --> 15è, 16è
guanyadors de l --> 13è 14è
perdedors de m --> 11è i 12è
guanyadors de m --> 9è i 10è
perdedors de n --> 7è i 8è
guanyadors de n --> 5è i 6è
perdedors de o --> 3r i 4t
guanyadrs de o -->1r i 2n

amb aquest format, amb 8 jornades ens polim la copa catalunya, ens en sobren 4 contant la primera ronda d'amistosos que es fa a la lliga abans de la 1a ronda de copa, per tant, si estigues tot preparat, es pot fer lligueta d'anada i tornada amb els grups de 4 del ppi i ja tenim 3 jornades més (arribem a les 11 jornades)

x tot akest rollo que us he fotut i els 20 minuts q fa que escric akest missatge que fins hi tot m'ha caducat la sessio de bb i una mica mes perdo tot el missatge, que ja m'estava agafant un atac de cor.....

Voto pel format Copa!!!

From: GrFlur

This Post:
00
59299.231 in reply to 59299.230
Date: 2/9/2009 11:52:01 PM
Overall Posts Rated:
592592
i els que juguin 6 rondes de copa d'españa miren la copa catalunya de lluny i de reüll...

jajaja jo no començaria amb tanta gent a la copa... comenceu amb quelcom manejable i ja l'engrandireu l'any següent quan veieu les errades i errors i quina gent hi ha implicada i qui está només com a "bot"...

Howl to the Moon, you won't regret it.
Advertisement