Millä ihmeellä tässä pelissä saa kerättyä rahaa pelaajahankintoja varten, minulla menee aikalailla +-0 tahtia koko ajan. Toki mulla tuo kykyjenetsintäpanostus on täysillä ja henkilökunnastakin kaikki ovat 6-7 tasoa. Teenkö siis väärin kun panostan noin paljon tohon kykyjenetsintään vai onko vikaa jossakin muualla.Pelaajistani n.7000 palkka on suurin ja muut pienempiä(13 pelaajaa). Nuo pelaajahinnat tuntuu olevan niin korkeita, että kyllä jotkut varmasti saavat enemmänkin vointtoa, kuin noin 100 000/kausi. Hyvän pelaajan homaamiseen mulla menee siis tällä tahdilla noin 10-20 kautta.
Neuvoja?
Olisin toivonut tähän jotakin muutakin ajatusta, kuin että kuluja pitää karsia jos haluaa saada enemmän voittoa, mutta mistä?
1. Kykyjenetsintä(eihän tää mee vähän niinkuin HT:ssä, että jos nyt laitan nolliin, niin en saa yhtään mitään tietoa?)
2. henkilökunta, itseasiassa oli niin että mulla on 6 tason koutsi, 7 tason lääkäri ja 10 tason markkinointipelle(ottaa palkkaa 22k€ ja myy fanituotteita 10k€ paska jätkä vai onko tosta muutakin apua?)
3. Pelaajapalkat, mulla on treeniringissä 6 ukkoa ja muuten miehiä siten, ettei kenenkään kunto pääse tippumaan liiallisen peluutuksen takia. Tästä ei oikein voisi säästää??
Ja sitten vielä irrallinen kysymys: Tuleeko playoff-otteluista tuloja ja miten ne jaetaan?
T: nimim: konkurssi ilman pelaajamyyntejä..