BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > 1era Ronda COPA CATALUNYA

1era Ronda COPA CATALUNYA

Set priority
Show messages by
This Post:
00
59299.227 in reply to 59299.226
Date: 2/9/2009 5:11:56 PM
Overall Posts Rated:
22
dosn nose crec que tampoc pasa re pèr posa V

Juer nen, no si encara m'acabaràs convencent tu a mi...

Ho he estat pensant, i sí, és indiferent. En lloc de posar: Campió de la Edició X;
podria posar:

Campions de la Copa CAT:
- ____
- ____

I el títol del post serà indiferent si duu un V. Potser com que jo no ho he viscut, doncs tampoc ho sentia tant. ;)

Last edited by MíTicus at 2/9/2009 5:13:08 PM

This Post:
00
59299.228 in reply to 59299.224
Date: 2/9/2009 5:34:02 PM
Overall Posts Rated:
00
jo estic d'acord amb findreasons, una copa es la competicio del KO per excel·lència, amb un partit dolent, pots kedarte fora i aixo li dona més emoció al tema, qualsevol pot guanyar a qualsevol.
recordo l'edicio en que va guanyar latrell que jo tb hi vaig participar, en que es va fer aixi (si no recordo malament); grups de 4 i despres eliminatories fins arribar a la final.
Penso que a més a més de ser segurament mes facil el format, tb es donaria més emocio al tema de ser una copa, no se q en penseu?¿?

From: MíTicus

This Post:
00
59299.229 in reply to 59299.228
Date: 2/9/2009 5:48:47 PM
Overall Posts Rated:
22
Bona opinió eiqtal...

A veure! El format m'és indiferent, però ja l'hauriem d'anar aclarint!

Es tractarà de exposar els pros i contres de cadascuna i opinar sobre quin agrada més.

En principi hi ha dues propostes de formats diferenciades:

1. La primera seria el que hi ha vigent aquesta temporada. El podem anomenar format de lliga, ja que és com si fós una Lliga Catalana paral.lela a l'espanyola, però més breu (per problemes de calendari).

La cosa bona que té és que tots els equips juguen básicament les mateixes jornades.
Per contra, la veritat és que sí, que és més rígid pels que comencen desde abaix.

2. El segon, seria el format de copa, ja que encara que hi ha una lligueta inicial, s'anirien fent eliminatòries per passar de ronda.

Un dels inconvenients serien pels que segueixen en Copa espanyola, q potser tendrien més difícil participació, i que hauriem d'escollir una data una mica més tard perquè poguessin entrar uns quants més eliminats de copa espanyola (crec que és alguna cosa parescuda al que fan a la Galiza Cup).
Una altra diferència amb el format lliga, és que en aquest alguns clubs només jugarien 3 partits i ja quedarien eliminats després de la lligueta la meitat dels participants. O sigui, que per a molts la Copa CAT serà molt curta.

Si parlem amb propietat, tendria més essència de copa la segona opció; ara bé, no sé si preferiu una espècie de Competició Catalana (com si fós una lliga pròpia) o si preferiu tenir una Competició de Copa pròpia mitjançant eliminatòries.

La meva opinió SINCERAMENT en aquests moments es de 50%-50%. Em refereixo a que no puc escollir amb una de les dues opcions ara mateix.
Podem crear una mica de debat opinant i tal, i (com que crec que és el més important de la competició per la pròxima temporada) acabant amb una mena de votació com:

-Format Lliga: (+ X) votacions.

-Format Copa: (+ X) votacions.

Ja veis que a mi això de la democrazia em mola un munt :D.

Ara bé, el que no voldria per res del món és crear una divisió per culpa d'això entre els participants!! Al cap i a la fi, què més dóna?? Surti el que surti serà una competició ben honorable com les altres!!

Esperu unitat amb la decisió que es prengui (pareixo un jutge de pau :s)
Què en deis?

From: eiqtal

This Post:
00
59299.230 in reply to 59299.229
Date: 2/9/2009 6:25:48 PM
Overall Posts Rated:
00
penso que amb la copa, tb es podrien anar fent eliminatories pel 3r, 4t, 5è, 6è, 7è,....llocs, d'akesta manera, un equip que perdes els 3 primers partits no acabaria la copa catalunya aki.
Per exemple;
- tenim 12 jornades d'amistos descomptant la 1a de copa d'espanya que tothom la juga
- fent'ho amb els equips d'akest any (32) serien 8 grups de 4 = 3 jornades

- a) mesclar fent 1r-4t i 2n 3r fariem els 16ens de final = 1 jornada

- b) perdedors de a) fan uns 8ens de final (17è a 32è)
c) guanyadors de a) fan uns 8ens de final (1r a 16è)

- d) fer quarts de final amb els perdedors de b) (25è a 32è)
e) fer quarts de final amb els guanyadors de b) (17è a 24è)
f) fer quarts de final amb els perdedors de c) (9è a 16è)
g) fer quarts de final amb guanyadors de c) (1r a 8è)

- h) semis perdedors de d) (29è a 32è)
i) semis guanyadors de d) (25è a 28è)
j) semis perdedors de e) (21è a 22è)
k) semis guanyadors de e) (17è a 20è)
l) semis perdedors de f) (13è a 16è)
m) semis guanyadors de f) (9è a 12è)
n) semis perdedors de g) (5è a 8è)
o) semis guanyadors de g) (1r a 4t)

- perdedors de h -->31è i 32è
guanyadors de h ---> 29è i 30è
perdedors de i --27è, 28è
guanyadors de i -->25è, 26è
perdedors de j --> 23è, 24è
guanyadors de j -->21è, 22è
perdedors de k --> 19è, 20è
guanyadors de k --> 17è, 18è
perdedors de l --> 15è, 16è
guanyadors de l --> 13è 14è
perdedors de m --> 11è i 12è
guanyadors de m --> 9è i 10è
perdedors de n --> 7è i 8è
guanyadors de n --> 5è i 6è
perdedors de o --> 3r i 4t
guanyadrs de o -->1r i 2n

amb aquest format, amb 8 jornades ens polim la copa catalunya, ens en sobren 4 contant la primera ronda d'amistosos que es fa a la lliga abans de la 1a ronda de copa, per tant, si estigues tot preparat, es pot fer lligueta d'anada i tornada amb els grups de 4 del ppi i ja tenim 3 jornades més (arribem a les 11 jornades)

x tot akest rollo que us he fotut i els 20 minuts q fa que escric akest missatge que fins hi tot m'ha caducat la sessio de bb i una mica mes perdo tot el missatge, que ja m'estava agafant un atac de cor.....

Voto pel format Copa!!!

From: GrFlur

This Post:
00
59299.231 in reply to 59299.230
Date: 2/9/2009 11:52:01 PM
Overall Posts Rated:
592592
i els que juguin 6 rondes de copa d'españa miren la copa catalunya de lluny i de reüll...

jajaja jo no començaria amb tanta gent a la copa... comenceu amb quelcom manejable i ja l'engrandireu l'any següent quan veieu les errades i errors i quina gent hi ha implicada i qui está només com a "bot"...

Howl to the Moon, you won't regret it.
This Post:
00
59299.232 in reply to 59299.211
Date: 2/10/2009 1:11:33 AM
Súria Lakers
IV.15
Overall Posts Rated:
33353335
Second Team:
Súria Lakers II
De veritat moltes gràcies, enorme feinada, només puc fer que felicitar-te una i altre vegada... Gràcies!

PKT desde la Temporada 4

Para ver la imagen en mayor tamaño:
(https://i.postimg.cc/mDhxMLDX/e3700169252f336ab3c187ad4773...)
From: MíTicus

This Post:
00
59299.233 in reply to 59299.230
Date: 2/10/2009 3:00:23 AM
Overall Posts Rated:
22
Eiqtal, no em desagrada gens la teva proposta! Si que duria una mica de feina de recol·locar tots els partits en les jornades d'eliminatòries, però és una manera que tots puguin participar en la majoria de jornades...

No obsant, és el que diu el GrFlur (tb és el primer que he pensat), que Molts equips solen aguantar fins els dimarts o el mateix dijous de l'all star week... i, per tant, seria impossible per alguns d'ells lluitar per la Gran Final; ja que així com dius la 1a eliminatòria de 16ens es faria bastant prest.
Però damunt aquest sistema es poden fer alguns canvis pot ser...

G3rjo, tu també et vas pegar un gran esforç, ee. Jo almenys el que vull és aixecar l'ànim i a veure si amb un petit esforç tirem això cap amunt! ;)

This Post:
00
59299.234 in reply to 59299.233
Date: 2/10/2009 3:46:07 AM
Overall Posts Rated:
22
Ei crec que ho tenc pel format copa (q no vol dir q sigui l'escollit):

És ben bé el que ha dit eiqtal, però asenyalat al calendari. Amb grups de 4 equips (anada i tornada = 6 enfrontaments). Crec que queda bastant bé:

Pensant que les temporades són de 14 setmanes (14 dijous)... i comptant el primer amistós de la temporada abans de la 1ra eliminatòria de Copa Esp com si fos de la temporada anterior (bé, com ja teniem pensat)...

-J1. (Copa Esp)

-J2. (Copa Esp)

-J3. (Copa Esp)

-J4. COPA CAT (1r partit lligueta)

-J5. COPA CAT (2n partit lligueta)

-J6. COPA CAT (3r partit lligueta)

________________________ALL STAR WEEK!!

-J7. COPA CAT (4t partit lligueta)

-J8. COPA CAT (5è partit lligueta)

-J9. COPA CAT (6è partit lligueta)

-J10. CAT (16ens) ---> Aquí encara Tots poden ser campions (el de Copa Esp han tengut un gran marge, encara que estiguin darrers de grups i s'enfrontin amb el primer del seu grup). A partir d'aquí, a cada eliminatòria juguem tots x decidir posicions de l'1 al 32è.

-J11. CAT (8ens) TOP 16!

-J12. CAT (4ts)

-J13. SF! FINAL FOUR!

-J14. F!! GRAN FINAL!!

Em mullu: a mi em sembla genial així ;). I sobretot pels que puguin continuar a la Copa espanyola.

Ara només ens referim al format copa (repetesc)... després ja decidim quins dels dos formats agrada més.
Què tal?

Last edited by MíTicus at 2/10/2009 4:02:45 AM

This Post:
00
59299.235 in reply to 59299.234
Date: 2/10/2009 4:14:58 AM
Overall Posts Rated:
227227
Hola,

Veig ke la meva proposta agrada, no a tothom, però si a molta gent.

Respecte al que dius Miticus, jo ho proposaria de la seguent manera:

Grups de 4 equips. Començaríem la 5 o 6 setmana (on gairebé tots els equips ja están eliminats de la Copa d'Espanya).

Una vegada finalitzada la lligueta, jo proposaria que es classifiquessin directament per les eliminatories els equips que han quedat primers de grup i els equips que a la 5 o 6 setmana encara estaven a la Copa d'Espanya(i ke presumiblement son equips forts..) això ho faria com a premi per aquests equips, i si sobra alguna plaça els millors 2.

Eliminatories fins al final i d'aquí surt un guanyador.

Depenent dels participants s'hauria de començar a la 5 o 6 setmana o abans.

Ke us sembla?

D'aquesta manera gairebé tots els equips ( a no ser ke algú arribi molt lluny a la copa d'Espanya) tenen opcions de guanyar-la independentment de quan quedin eliminats de la Espanyola.

Salut

This Post:
00
59299.236 in reply to 59299.235
Date: 2/10/2009 4:29:11 AM
Overall Posts Rated:
11
Felicitats noi, lo que fa tenir temps. Sento no poder ajudar-te peró les coses importants manan.

Salutacions i bona copa a tothom

Per si de cas no em conecto o no tinc temps per postejar, com m'ha pasat ultimament, conteu amb mi per a qualsevol edició de la copa catalunya.

I si necessites algun tipus de consell diga'm-ho. No podre organitzar-lo, pero donar idees si.

Adeu nois

This Post:
00
59299.237 in reply to 59299.235
Date: 2/10/2009 4:38:45 AM
Overall Posts Rated:
00
pensa que la gent que participa a la lliga catalana es gent activa al foro, aixo porta a ser gent que acostuma a ser bona, sino es que acabes de comença o que tires al lliga acabes pasan bastantes rondes no nomes 3, yo pensaria un format amb 7-8 partits no mes, perque si si començem abans els equip petits tindran mes opcion peor crec que tampoc es el mes adien perque una cosa es guanyarla perque as "plantejat" millo els partits i l'altre perque com ets petit tan fotu enseguida fora de la copa de españa i ets el que as jugat mes partits

Advertisement