Så på et par av disse spillerne LOB har solgt nå mens de var ute til salgs og tenkte at ALDRI i verden at noen betaler det, men begge forsvant ;). Er ett eller annet som ikke stemmer i mine øyne, men så jo det når jeg måtte handle inn en ny guard når jeg fikk et par skader for noen uker siden, det ble blodpris.
Slik jeg ser det nå, så må jeg vurdere å endre til å trene 6 spillere hver uke og ikke 3 for å ha et langsiktig mål om å "klare" meg i divisjonen samtidig som at jeg kan tjene nok penger på salg (selger 2 hver sesong f.eks) slik at jeg en dag kan "ta tittelen". Blir en veldig vanskelig balansegang mellom og ha nok penger på bok (gå nok pluss hver uke) samt trene gode norske spillere til landslaget slik at vi får et slagkraftig lag der også.
Ser hver sesongen også at om noen legger ut MVP 18 åringer som går for under 100 000 NOK, det er jo helt sykt når du vet at du må betale 1,5 MNOk for en brukbar SF. Å betale 40 000 i uka for juniorer er i hvert fall fullstendig galskap, men hva gjør man ikke for å kunne plukke det beste talentet hver sesong, fungerte jo fin forrige sesong ;)