Zeer knap gehandhaafd inderdaad en zelfs een 2e plek behaald, had dat vooraf niet voorspeld eerlijk gezegd (gezien je salaris). Al wist ik natuurlijk wel al wat je in huis had, gezien we vorig seizoen nog samen om de titel streden in de 2e divisie.
Ook hier zeer tevreden met een 2e plek. Weliswaar met een stuk meer salaris, maar dat was ingecalculeerd. Mijn trainees hebben ook weer mooie stappen gezet dit seizoen, waarbij Lobbezoo zich inmiddels echt heeft gehandhaafd in teamNL (en topscorer in de competitie is geworden).
Ik verwacht ook geen hele spannende playoffs (maar laat me graag verrassen). Wel benieuwd welke teams uiteindelijk uit de degradatiewedstrijden gaan komen, daar durf ik me geld niet op 1 van de teams op in te zetten (zelfs p5 vs p7 aan beide zijden niet).
Volgend seizoen (wat fijn dat ik al over volgend seizoen kan spreken) zal nog steeds de nadruk op de trainingen liggen en dan zal ik het jaar daarop kijken of ik de middelen heb om eens echt er voor te gaan. Dan zijn me trainees 28j en 26j en moeten ze ook maar eens wat gaan terug leveren.
Last edited by Smartie at 9/2/2024 10:50:05 AM