Det här spelet är sååååååå värdelöst.
Om man bara kunde slippa så sjuka grejer när man förlorar så vore det kanske lättare att inte vara dålig förlorare.
MAtchmotorn säger till spelarna att nu är det bara 1,5 minut kvar, nu måste ni ta några snabba fouls. Skitbra tänker min stjärn-PG som redan har 4 fouls å tar två av 3 fouls. Hej då säger han å är glad över att slippa köa till duschen.
Nästa snillemove då? Trots att jag har en Guard som reserv på PG så sätter matchmotorn in min reservcenter som PG. Som tur var satte Di Blåe frikastet å då han vi byta in guarden istället.
Med 33 sek kvar foular vi igen, då byter matchmotorn ut min reserv-pg och sätter in centerhelvetet igen. Då bestämmer sig matchmotorn för att eftersom jag har en sopig center som PG så är det ju jättesvårt att få iväg ett skott trots att vi är helt desperata. IStället väntar vi 20 sekunder innan vi skjuter vår trea.
Fantastiskt.
JAg älskar det här!
Sen tror jag att jag bevisat den här säsongen att 2-3 funkar fan visst jävligt bra...
Nu måste jag slösa pengar på en spelare så jag kan vara säker på att klara mig kvar så att jag kan få lite pengar nästa säsong när jag säljer hela laget