Haft en sjukt trevlig helg där svensexa för polarn var höjdpunkten. Nu är man tillbaka i verkligheten igen, tar typ 2 dar...
Står här vid mitt höj- och sänkbara skrivbord och småanalyserar helgens basketmatch mot rivalerna och dårarna Jokehim.
Fan Surveyn fick spunk och nu hatar fansen mig. PR-killen ringer och säger att inga merchandise säljs...
Helt klart blir jag slagen av ett bättre lag. Är väl mest nöjd över att min enda SF som fick kliva av efter mindre än 3 minuter inte blev långtidsskadad. Alternativen på den sidan är, låt oss säga, mindre upphetsande än Kenny Rogers i spandexbyxor...
Missnöjd såklart att jag förlorar så pass klart med större satsning. Men jag har ju inte direkt bunkrat på ENT...
Slår ett getöga på draften och de många draftpoäng man samlat ihop. Sugen att spendera redan nu, men vet, vis av erfarenhet att man inte bör göra det ännu. Särskilt när säsongen är så jämn. Blir intressant att se nu hur lagen kommer att hantera sina draftpoäng. Blir det bara "bottenlagen" som investerar eller tro "mellanlagen" att de har en chans på bra spelare och satsar de med? Hur gör topplagen? Har de köpt in några draftpoäng överhuvudtaget?! Huvudbry! ;-)