BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > 1era Ronda COPA CATALUNYA

1era Ronda COPA CATALUNYA

Set priority
Show messages by
This Post:
00
59299.235 in reply to 59299.234
Date: 2/10/2009 4:14:58 AM
Overall Posts Rated:
227227
Hola,

Veig ke la meva proposta agrada, no a tothom, però si a molta gent.

Respecte al que dius Miticus, jo ho proposaria de la seguent manera:

Grups de 4 equips. Començaríem la 5 o 6 setmana (on gairebé tots els equips ja están eliminats de la Copa d'Espanya).

Una vegada finalitzada la lligueta, jo proposaria que es classifiquessin directament per les eliminatories els equips que han quedat primers de grup i els equips que a la 5 o 6 setmana encara estaven a la Copa d'Espanya(i ke presumiblement son equips forts..) això ho faria com a premi per aquests equips, i si sobra alguna plaça els millors 2.

Eliminatories fins al final i d'aquí surt un guanyador.

Depenent dels participants s'hauria de començar a la 5 o 6 setmana o abans.

Ke us sembla?

D'aquesta manera gairebé tots els equips ( a no ser ke algú arribi molt lluny a la copa d'Espanya) tenen opcions de guanyar-la independentment de quan quedin eliminats de la Espanyola.

Salut

This Post:
00
59299.236 in reply to 59299.235
Date: 2/10/2009 4:29:11 AM
Overall Posts Rated:
11
Felicitats noi, lo que fa tenir temps. Sento no poder ajudar-te peró les coses importants manan.

Salutacions i bona copa a tothom

Per si de cas no em conecto o no tinc temps per postejar, com m'ha pasat ultimament, conteu amb mi per a qualsevol edició de la copa catalunya.

I si necessites algun tipus de consell diga'm-ho. No podre organitzar-lo, pero donar idees si.

Adeu nois

This Post:
00
59299.237 in reply to 59299.235
Date: 2/10/2009 4:38:45 AM
Overall Posts Rated:
00
pensa que la gent que participa a la lliga catalana es gent activa al foro, aixo porta a ser gent que acostuma a ser bona, sino es que acabes de comença o que tires al lliga acabes pasan bastantes rondes no nomes 3, yo pensaria un format amb 7-8 partits no mes, perque si si començem abans els equip petits tindran mes opcion peor crec que tampoc es el mes adien perque una cosa es guanyarla perque as "plantejat" millo els partits i l'altre perque com ets petit tan fotu enseguida fora de la copa de españa i ets el que as jugat mes partits

This Post:
00
59299.238 in reply to 59299.236
Date: 2/10/2009 4:55:19 AM
Overall Posts Rated:
22
Ara sí tinc una mica de temps. Per això vull solucionar-ho el més aviat possible, perquè aviat no tendré tantes hores lliures i la nova temporada està just aquí.

Moltes gràcies x la teva disposició! Comptu amb tu.

This Post:
00
59299.239 in reply to 59299.237
Date: 2/10/2009 5:01:29 AM
Overall Posts Rated:
22
El que dius tu és exactament com ho fan a la Galiza Cup.
Però el problema és el que comentavem, que qui caigui a la fase de grups, ja no podrà continuar a la competició.

Si ho pensem bé, el que proposes és pràcticament el mateix que s'ha dit adalt: ja que a la Jornada 10 de Copa, s'estan jugant els 4ts de Final de la Copa Espanyola. És a dir, els equips catalans que caiguin als 8ens de final (que probablement ja no en quedi cap dels que juguen Copa CAT, o mooolts pocs), encara tendran opcions de guanyar la Competició de casa! És ben bé el mateix que introduir-los després de la fase de grups o una mica pitjor, ja que haurien d'entrar més prest si fem només 3 partits de lligueta)... i així tots els participants juguen les mateixes jornades.

I com tu has dit, com que presumiblement siguin més forts, suposo que és indiferent si s'enfronten contra el primer o el segon del seu grup... tot serà qüestió de sort amb el grup que els toqui, i les jornades que puguin jugar a la fase de grups.

Ara bé, si el que volem és fer una autèntica competició del K.O. i el que quedi eliminat ja no jugui més i es cerqui la vida, l'opció de findreasons és la que es tindria en compte!

Això mateix, ke us sembla? Tot es sabre que n'opinen els participants.

@ poma_mid: no, no és així! Els equips petits si juguen més partits en la fase de grups no tendran més opions que els que arriben lluny a la Copa Espanya. ;)

Com he dit abans, just a la Jornada 10 TOTS tendrem les mateixes possibilitats de gunayar la Copa CAT, l'única diferència serà que decidiran els enfrontaments de 16ens les classificacions de la fase de grups (però els rivals de cada grup seran pur sorteig i poden ser asequibles o no tant).

Després hi ha l'opció de findreasons, de introduir els que segueixen a la Copa Espanya una mica més tart (parescut a Copa Galícia).

Last edited by MíTicus at 2/10/2009 5:16:33 AM

This Post:
00
59299.240 in reply to 59299.237
Date: 2/10/2009 5:02:15 AM
Overall Posts Rated:
227227
Em sembla que no m'he explicat bé:

Fases que proposo:

Grups de 4 equips, amb els equips que están fora de la Copa d'Espanya.

Fase d'eliminatories:( després de l'All-star crec que tindriem temps)
On participen:
- Primers classificats de la fase de grups,
- Equips que encara jugaven la copa d'Espanya quan va començar la fase de grups i que ja han estat eliminats

Diria que més del 95% dels equips a l'alçada de les eliminatories( Allstar o posterior, depenent del número d'equips) ja estaràn eliminats de la Copa d'Espanya...si encara continues a la Copa d'Espanya, millor pel teu equip, i segur que podràs optar a la pròxima edició de la Copa Catalunya...

D'aquesta manera tothom (a excepció de molt pocs equips, podrà optar a guanyar la Copa Catalunya i cada temporada tothom i optarà sense haver de pujar de divisió, etc, etc)

Salut

Last edited by findreasons at 2/10/2009 5:03:05 AM

This Post:
00
59299.241 in reply to 59299.240
Date: 2/10/2009 5:07:49 AM
Overall Posts Rated:
22
(mira el meu darrer post que sembla l'he escrit al mateix temps que tú) :)

Per cert, el qui hagi estat 2 dies sense passar pel fòrum, segurament es cagui amb tota la penya que escrivim aquests totxus!!! sorry.

This Post:
00
59299.242 in reply to 59299.241
Date: 2/10/2009 5:14:03 AM
Overall Posts Rated:
227227
Si si...téns raó ho he escrit sense haver llegit el teu comentari!

This Post:
00
59299.243 in reply to 59299.242
Date: 2/10/2009 11:50:52 AM
Overall Posts Rated:
289289
A mi em sembla bona la idea de un torneig del K.O. on tots tinguin les mateixes opcions(la que ha exposat en findreasons).En la meva humil opinio,aixi hi hauria mes varietat d'aspirants al titol(no es veuria limitat als 8 de primera divisio)i seria mes emocionant,amb la consequencia de que la gent s'implicaria mes(espero).

@ miticus:Jo no soc molt bo organitzant coses,pero pots comtar amb la meva ajuda(sempre que el temps m'ho permeti).

This Post:
00
59299.244 in reply to 59299.243
Date: 2/10/2009 4:08:50 PM
Overall Posts Rated:
5353
Jo penso el mateix que Kobe, una bona copa , es aquella on tots tinguem les mateixes opcions de guanyar-la, sinò per mi la copa perd valor i em resta interés.La manera de fer-ho ja no ho sé, pero no crec en una lligueta on 6-7-8 equips siguin els únics que puguin guanyar-la... es la meva opinio.

Ànims per als organitzadors.

Salut i cerveses

This Post:
00
59299.245 in reply to 59299.244
Date: 2/10/2009 6:01:57 PM
Overall Posts Rated:
22
Oks! em sembla molt bé la vostra opinió. Veig que com la majoria, tmbé penso que si no tots tenim les mateixes possibilitats desde el començament, la cosa es pot anar fent aburrida... Així cada temporada serà totalment diferent a l'anterior! Perfecte.

Ara bé, hauriem d'anar escollint quin tipus de format de copa volem. Ho faré senzill i si teniu dubtes prengunteu ;) (ara que ja està explicat 4 i 5 posts més amunt):

#1: que tots entrem a la mateixa jornada (inclosos els que estan en la copa espanyola encara), ja que com he explicat a la setmana 10 encara tendrem tots les mateixes possibilitats de guanyar la copa. En aquest cas tots els participants jugariem les mateixes jornades, ja q els eliminats tmbé jugaran les eliminatòries per decidir posicions fins al 32è.

#2: o començar primer amb els que ja estiguin eliminats de la copa espanyola, i fer la mini lligueta de grups; i que passin només els primers classificats a l'eliminatòria de 16ens i entrarien aquí els que encara estaven a la copa espanyola abans... Es una mena del que fan a la Galiza Cup.

Au, ara si ja hem de decidir! i no proposeu més novetats si us plau :P, que no acabarem mai. Opinions! #1 o #2?
I si no opineu o us és igual una o altre, haurem de fer un sorteig o alguna cosa x decidir... (però bé, les dues son aproximadament el mateix)

Si no enteneu alguna cosa, demaneu! que és una mica embull xD.

Advertisement