Ajatus olisi pysyä poissa täältä, kun ei mulla periaatteessa ole mitään annettavaa tälle ennen kuin vaalit on ohi. Siellä on nyt runkona 6 pelaajaa joiden uskoisin olevan joukkueessa huolimatta siitä kuka näistä kolmesta valitaan. En siis usko, että tulee lisää ehdokkaita tämän jäljellä olevan ~6h aikana, mitä on jäljellä ennen tokaa kierrosta.
Oli kuitenkin nyt pakko puuttua tähän keskusteluun, jota täällä on käyty aneemisuudesta ja oma mielipide on se, että tämä kuvastaa valitettavan hyvin tätä meidän bb-yhteisöä... ketään ei tunnu kiinnostavan. Tämän olen tässä huomannut omien kausien aikana useampaan otteeseen ja se näkyy niin foorumilla kuin tulevina bb-posteina. Varoituksen sanana siis ehdokkaille älkää odottako mitään huimaa aktiivisuutta managereilta vaan teidän itse pitää koittaa jaksaa pysyä aktiivisina, joka itsellä tässä loppusuoralla hieman hyytyi. Osaltaan ehkä tuo sääliturnaus ei oikein jaksa niin innostaa spekuloimaan pelejä ja taktiikoita etukäteen ja näin ollen on syynä omaan passiivisuuteen. Ja kyllä tämä oli moite teitä kaikkia epäaktiivisia foorumilaisia vastaan, jotka vaan käytte lukemassa näitä, ettekä kommentoi mitään tai laittele postia tulemaan kun jotain kysellään. Kiitoksia niille jotka täällä jaksavat hillua ja notkua ja kirjoittaa kommenteja ja tähän seuraan ajattelin itsekin liittyä ainakin maajoukkueen osalta kun oma pestini on ohi.
Eipä kai mulla muuta... mitään ratkaisevaa kysyttävää mulla ei ole ja oman ääneni olen jo periaatteessa antanut kaikkien aikaisempien keskuteluiden ja näkemysten kautta pitemmältä aikaväliltä, mutta katsotaan pysyykö se ääni siellä loppuun asti. Kuitenkin tässä on vielä pari päivää aikaa vielä vaalien päättymiseen.
4 kauden NT-manageri ja aktiivinen irkkaaja, jossa keskustellaan paljon bb:sta,
zafman
PS.Onneksi noita puheita mistään rankingsijoista ei ole käyty koska ne eivät loppuviimein kerro enää mitään.