Ik vind op dit moment Indiana en Clippers wel de twee ongelofelijke verhalen van het seizoen.
Indiana traden hun superster, voor een duur contract en een rookie die aardig wat wedstrijden was gestart, maar in de play-offs nauwelijks minuten maakte. Dan raakt na een paar wedstrijden hun center die nu het gezicht moet worden geblesseerd, duurt eigenlijk tot de all-star break tot hij weer op zijn niveau speelt. Maar dan blijkt die gozer met dat vreselijk dure contract ineens wel een all-star te wezen en met terugwerkende kracht een geweldige trade.
Op dit moment nummer 3 in het oosten. Als ze dat vasthouden zouden ze zomaar in de finale in het oosten kunnen komen, want nummer 2 Boston lijkt toch wel boven hun kunnen te staan.
De Clippers staan op plek 9 als ze hun laatste super ster traden naar Detroit. Begint te draaien staan inmiddels op plek 7, maar net zo veel verlieswedstrijden als nummer 4 in het westen.
Wat zou ik het twee franchises gunnen om in de top 4 te eindigen. Slimme trades, wat weinigen zien, "kleine" free agents signen. Geweldig vind ik dat. Veel beter dan de blablablabla bij LA, NY etc.
Only in the dark, we succeed!